حضور مدیران در مساجد هدفگذاری شود

حجت الاسلام مشرفی ضمن تاکید بر مسجد محوری و حضور مدیران در مساجد گفت: وقتی مدیری بامردم تعامل دارد، اهداف دولت و حاکمیت دنبال و از طرفی هم مشکلات مردم احصا و رفع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محسن مشرفی امروز اردیبهشت (۶ اردیبهشت) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با محوریت شعار سال اظهار داشت: فرهنگ عمومی دو واژه مهم از جمله فرهنگ و عموم مردم را در برگرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مشارکت مردم را باید تبیین و راه را برای مردم باز کرد، افزود: جمع زیادی از مردم را شاهدیم که در مقاطع حساس کشور وارد صحنه می شوند، احساس وظیفه و تکلیف کردند از جمله در انتخابات و مناسبت های ملی و مذهبی که خود یک نوع از جهاد است.

حجت الاسلام مشرفی گفت: این فرهنگ حضور مردم که برگرفته از قرآن و توصیه های امامین انقلاب است باید یک راه اتصال به عموم جامعه را برای آن پیش بینی کرد.

وی با طرح این سوال که چه کسی می خواهد تبیین و ضرورت شعال سال و فرهنگ متعالی کار را برای مردم انجام دهد، گفت: اگر این فرهنگ که مسئولان بی واسطه در بین مردم حضور داشته باشند، ترویج شود اثرگذار خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن تاکید بر مسجد محوری و حضور مدیران در مساجد گفت: مدیرانی که عضو هیئت امنای مسجد باشند باید تشویق شوند چراکه وقتی مدیری در بین مردم حضور دارد، اهداف دولت و حاکمیت دنبال و از طرفی هم مشکلات مردم احصا و رفع می شود.

کد خبر 1760389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha