فراجا در اجرای طرح نور تنها نماند

آیت الله عبادی گفت: همه ما یک خانواده هستیم و مسئولان مختلف باید کمک کنند تا یک نهادی همانند فراجا (در اجرای طرح نور) تنها نماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله علیرضا عبادی امروز پنج شنبه (۶ ارردیبهشت) در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سال جاری اظهار داشت: اصل نهضت، انقلاب و نظام برای حق و عدالت است و این هدیه بزرگ خداوند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جریان پنجم اردیبهشت طبس یک سمبل است، افزود: بعد از این واقعه روزنامه های آن زمان نوشتند که خبرنگار از وزیر دفاع آمریکا پرسید که این همه ادعای نظامی گری کردید اما چرا در طبس آبکی عمل کردید؟ وی گفت همه چیز را سنجیده بودیم ولی رهبر انقلاب هر دستی به آسمان بلند کرد هلی کوپتر ما به زمین افتاد. این مهم منحصر به این امر تنها نیست در فتنه سال ۸۸ که زبان دیپلماسی را کنار زدند، دشمن شکست مفتضحانه ای خورد.

وی ادامه داد: در این فتنه از وزیر خارجه پرسیدند که شما نابودی جمهوری اسلامی را تمام شده می دیدید چرا اینگونه شکست خوردید؟ گفت: ما کار را تمام شده می دانستیم اما انگار خدا هم ایرانی  بود. همان دست الان هم هست، دولت های مختلف سلیقه ای عمل کردند که شایسته نبود.

وی با بیان اینکه سلیقه ای عمل کردن سبب شده عفاف و حجاب و یا زبان فارسی ما آسیب ببینند، افزود: باید از این فرصت دولت سیزدهم حداکثر استفاده را برای این مردم که ۴۵ سال ایستاده اند، شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: هر کجا کم آوردیم باید به قانون اساسی رجوع کنیم، همه ما یک خانواده هستیم و مسئولان مختلف باید کمک کنند تا یک نهادی همانند فراجا (در اجرای طرح نور) تنها نماند.

وی افزود: در اغتشاشات تحمیلی دشمن دچار آسیب هایی شدیم اما در مقابل آن جوان های ما همه گوش شنوا دارند و می توان با آن ها حرف زد منتها در کنار عمل؛ در جریانات اخیر که تلخ است حتی حیوان درنده هار هم از جریان غرب ننگ دارد، جریان لیبرال و دموکراسی و از بین بردن نسل های مختلف را همه باور نمی کردند چراکه امپراطوری رسانه ای قوی دارند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن در تبلیغات و توجیهات مهارت دارد اما مقاومت مردم غزه و عملیات وعده صادق گوش ها را شنوا کرده است و همه باید هماهنگ و حساب شده با هم عمل کنیم.

آیت الله عبادی در پایان تصریح کرد: گوش ها شنوا و مکتب های پوشالی به بن بست رسیده اند ما حرف برای گفتن داریم اما شرایط این تبیین را باید با کار فرهنگی فراهم کنیم.

کد خبر 1760402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha