اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس صادر شد

مهاجر گفت: ۶ اعتبارنامه منتخبین مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در استان تایید و صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سیدعلی مهاجر در جلسه ستاد پیگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری دور اول انتخابات در استان گفت: همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات گلستان افزود: اقدامات پیشگیرانه‌ای که ذیل این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام شد، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی ادامه داد: ۶ اعتبار نامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیئت نظارت صادر شده است که در مرحله بعد باید به تایید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر گفت: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبد نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبد برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

وی افزود: طبق قانون تنها کسانی می‌توانند در این دوره شرکت کنند که یا در دور اول رای نداده باشند و یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

کد خبر 1760403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha