تخریب کامل ۲۰ قنات در زیرکوه

آخوندی از تخریب کامل ۲۰ قنات در شهرستان زیرکوه خبر داد و گفت: تمامی محمورهای مواصلاتی استان بازگشایی شده اند اما همچنان ناایمن هستند.

محمدعلی آخوندی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خراسان جنوبی اظهار داشت: اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار جوی در استان از روز پنجشنبه تا پایان امروز جمعه ۷ اردیبهشت هشدار سطح نارنجی صادر کرده است اما این هشدار بیشتر جنبه احتیاطی و در ادامه روند بارندگی های روز گذشته بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز جمعه (۷ اردیبهشت) به صورت احتمالی بارش های پراکنده‌ای را در شهرستان‌های خوسف، طبس، نهبندان و سربیشه شاهد خواهیم بود، گفت: اما بارندگی های شدید به صورت موردی و در مناطق کوهستانی خواهیم داشت.

وی گفت: در حال حاضر هیچ محور مواصلاتی بسته به دنبال سیلاب های روز گذشته نداریم اما همچنان این محورها نا ایمن هستند چراکه شانه ها شسته و در  برخی محورها زیر آسفالت جاده ها خالی شده است.

آخوندی با اشاره به خسارت سیلاب روز گذشته در خراسان جنوبی، افزود: تیم برآورد خسارت ها بیشتر ورود جدی به شهرستان زیرکوه داشته اند، در این شهرستان خسارت کامل به ۲۰ قنات گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از تلف شدن ۳۰۰ راس دام در سیلاب روز گذشته در شهرستان زیرکوه هم خبر داد و گفت: همچنین چندین آغل و خانه های قدیمی تخریب شده اند اما این آمار دقیق نیست و باید سیلاب فروکش کند تا تیم های برآورد خسارت، گزاراش دقیق داشته باشند.

آخوندی در ادامه از خسارت سیلاب به محورهای مواصلاتی، پل ها و آبنماهای شهرستان خوسف هم خبر داد.

کد خبر 1760469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha