ایجاد اشتغال برای جوانان منجر به توسعه می‌شود

ماموستا رستمی گفت: ایجاد اشتغال برای جوانان به عنوان یکی از مولفه‌های توسعه کشور است که باید در این استان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: امروزه امنیت کشور، امنیت زندگی مردم، اجرای عدالت در همه عرصه‌ها، رسیدگی به مسکن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان منجر از مولفه‌های توسعه کشور محسوب می‌شود که باید مورد توجه همگان باشد.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری شعار امسال را   «جهش تولید با مشارکت مردم» نام برد و این نشان می‌دهد مردم در سرنوشت جامعه تاثیر دارند.

ؤی با تبریک هفته کار و کارگر، اذعان کرد: کارگران تلاشگران به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید هستندو نقش مهمی در رونق اقتصادی کشور دارند و مشکلات آنها باید مورد توجه مسوولان باشد.

ماموستا رستمی اضافه کرد: همچنین به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و مردم غزه پرداخت و یادآور شد: تمامی اقدامات رژیم غاصب با به شهادت رساندن ۳۴ هزار و ۱۸۳ نفر در زمان ۲۰۰ روز شهید و زخمی کردن تعداد زیادی مردم، زن و کودک، کادر درمانی خوی وحشیگری و حیوانی آنها را نشان می‌دهد.

ماموستا رستمی همچنین ویران شدن مساجد، بیمارستان، بهداشت و مسکن در غزه را از دیگر اقدامات وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیست برشمرد و بیان کرد: تمامی اقدامات این رژیم علیه مردم فلسطین و غزه محکوم است و سازمان ملل نیز باید سکوت خود را بشکند و به حمایت از این مردم مظلوم بپردازد.

کد خبر 1760504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha