راه اندازی کارگاه قارچ در هنرستان موفقیان ورامین

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین گفت: یک کار جدیدی که در شهرستان ورامین صورت گرفت بحث کارگاه قارچ را در هنرستان موفقیان داشتیم که در مرحله اول برداشت قارچ در این هنرستان حدود ۱۰۰ میلیون تومان درآمد زایی داشته است که این مهم کمک زیادی به تجهیز شدن کارگاه های این هنرستان می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،مصطفی خداداد مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت شهادت شهید مطهری و روز معلم، اظهار کرد: یکی از خصوصیات استاد مرتضی مطهری این بود که نماز شب را همیشه به پا می‌داشت، شب ها قبل از خواب قرآن می‌خواند، به مستمندان کمک می کرد به طوری که کارهای ایشان بعد از شهادت‌شان آشکار شد.
وی با اشاره به اقدامات ده ماه گذشته آموزش و پرورش شهرستان ورامین، گفت: در حوزه آموزشی و تربیت بدنی که اولویت اول ما بود معاونت پرورشی ما به طور جهادی کار کردند که جای تشکر دارد، نگاه آموزش و پرورش به مناطق کم برخوردار زیاد است و تلاش آموزش و پرورش این بوده که به این مناطق به طور ویژه نگاه شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین افزود: در یکسال اخیر سه زمین چمن مصنوعی در مدارس، امام خمینی(ره) خیرآباد، روستای علی آباد و مدرسه شهرک مدرس احداث و مورد افتتاح قرار گرفت، همچنین یک زمین چمن دیگر نیز در مدرسه شهید رجایی افتتاح شد که تعمیر و تجهیز سه سال ورزشی آموزش و پرورش شهرستان ورامین بود که بالغ بر ۳۰ سال بود که این زمین دست نخورده باقی مانده بودند.
خداداد بیان کرد: حضور مدیران، مربیان و معلمان و دانش آموزان در مراسمات ملی مذهبی را داشتیم که در سال گذشته حدود ۱۰ هزار دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کردند که به گفته دوستان ما در آموزش و پرورش چنین کاری بی سابقه بوده است.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشن بزرگ قرآنی دختران و پسران را داشتیم که به طور زنده از رسانه ملی پخش گردید، همچنین برگزاری جشن تکلیف دختران را در شهدای گمنام و برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز را داشتیم که در حوزه پرورشی انجام گرفته است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین گفت: هدف مان این است که مراسم اختتامیه مسابقات قرآن عترت و نماز را در آستان امامزادگان طاهر و مطهر(ع) برگزار نماییم، برنامه ریزی های لازم برای ایام دهه کرامت برای برگزاری جشن دختران در حال تدوین شدن است که در سه نقطه از شهرستان داشته باشیم که یکی از این مناطق، منطقه خیرآباد می باشد.
خداداد بیان کرد: امسال با تغییر مدیریت هایی که در سطح شهرستان داشتیم نگاه مان بر این بود که مدیران مدارس نگاه تربیتی داشته باشند و امروز شاهد این هستیم خیلی از کلاس ها و برنامه هایی که اجرا می‌شود مورد استقبال همه خانواده ها است، همچنین همایش رای اولی ها را داشتیم که توصیه می‌کنم در دوره دوم انتخابات همه مردم حضور باشکوه داشته باشند.
وی افزود: امسال به کمک شهرداری ورامین پارک ۱۵ خرداد را به یک اردوگاه دانش آموزی تبدیل کردیم که حدود ۵ هزار دانش آموز اردوی یک روزه را در این پارک سپری کردند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین گفت: در حوزه آموزشی شهرستان ورامین از کمبود ۲۰ مدرسه رنج می برد که برخی از دانش آموزان در مدارس دورتر از منطقه خودشان تحصیل می‌کنند و تمام تلاش مان بر این است که در این حوزه اقدامات خوبی انجام دهیم.
خداداد خاطرنشان کرد: چند مدرسه به کمک خیرین مدرسه ساز در نقاط مختلف شهرستان و روستاها در حال ساخت و تکمیل شدن است و برخی هم در مرحله افتتاح قرار دارد.
وی ادامه داد: یک کار جدیدی که در شهرستان ورامین صورت گرفت بحث کارگاه قارچ را در هنرستان موفقیان داشتیم که در مرحله اول برداشت قارچ در این هنرستان حدود ۱۰۰ میلیون تومان درآمد زایی داشته است که این مهم کمک زیادی به تجهیز شدن کارگاه های این هنرستان می کند.

کد خبر 1760521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha