برگزاری دوره «تربیت مربی حفظ قرآن کریم» به صورت مجازی در جهرم

دوره «تربیت مربی حفظ قرآن کریم» به صورت مجازی به همت موسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع) جهرم برگزار می شود.

حسن عزیزی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس گفت: به همت دارالتحفیظ الهادی علیه السلام و دارالقرآن بسیج جهرم «دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم» به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود.

مدیرعامل موسسه قرآنی الهادی(ع) با اشاره به سرفصل های دوره این دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم، افزود: چرایی حفظ و پاسخ به شبهات متداول حفظ قرآن کریم، فنون تربیتی کلاسداری(مربی مطلوب)، اصول تخصصی، کلاس داری، اصول کار تشکیلاتی، کارگاه عمومی ترجمه و مفاهیم قرآن، آموزش علوم قرآنی، روانشناسی شخصیت، برنامه دهی و برنامه ریزی، آمورش گام به گام  شیوه صحیح  حفظ قرآن و اهمیت حضور در محافل قرآنی از سرفصل های این دوره است.

وی همچنین به مزایای شرکت در این دوره نیز اشاره کرد و گفت: حضور اساتید مطرح کشوری در دوره، ارائه گواهینامه رسمی تربیت مربی از سازمان تبلیغات اسلامی و تخفیف ۷۰ درصدی به مناسبت روز معلم ( هزینه این دوره ۳۵۰ هزار تومان است که با تخفیف فقط ۱۰۰هزار تومان) مزیای این دوره تربیت مربی ویژه علاقمندان است.

عزیزی نیا با اشاره به اینکه این دوره در ۱۸ جلسه آموزشی برگزار می شود، از شرایط شرکت کنندگان را حفظ حداقل ۳ جزء از قرآن دانست و اظهار کرد: مخاطبان این دوره رده سنی ۱۴ سال به بالا هستند.

وی مهلت ثبت نام و نام نویسی شرکت در این دوره را تا ۱۳ اردیبهشت ماه عنوان کرد و گفت: علاقمندان برای شرکت در این دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم باید کلمه «تربیت مربی» را به نشانی hamidy_alhaadi@ در پیام رسان ایتا ارسال کنند. 

کد خبر 1760588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha