بیش از یک هزار برنامه دهه کرامت در استان فارس اجرا می‌شود 

حجت الاسلام ملک مکان با بیان اینکه بیش از یک هزار برنامه در ایام دهه کرامت در استان فارس اجرا می شود، افزود: این برنامه ها در ۱۲۰ نقطه شهری و همچنین مناطق روستایی استان فارس اجرا خواهد شد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام حسین ملک مکان امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور و استان فارس که در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: اولین نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس با حضور نمایندگان دستگاه های عضو ستاد برپزار و شیوه نامه ها و برنامه ها نیز ابلاغ شد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس افزود: با توجه به ابلاغ مصوبات جلسه از سوی دستگاه های عضو برنامه های ویژه ایام دهه کرامت به شورا ارسال شده است و بیش از یک هزار برنامه در ایام دهه کرامت در استان فارس اجرا می شود. 

وی خاطرنشان کرد: این برنامه ها در موضوع ها و حوزه های متعددی و متنوعی برگزار خواهد شد که در ۱۲۰ نقطه شهری و همچنین مناطق روستایی استان به اجرا درخواهد آمد. 

حجت الاسلام ملک مکان تاکید کرد: یکی از برنامه های خوبی که در همه دستگاه ها دنبال می شود، برگزاری ویژه برنامه در محیط کار برای کارکنان و فرزندان است که با تقدیر از فرزندان دختر در روز میلاد حضرت معصومه (س) همراه است. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در خصوص فضاسازی خیابان ها و معابر در ایام دهه کرامت نیز گفت: شهرداری شیراز در این ایام آذین بندی و فضاسازی را در شیراز انجام خواهد داد ضمن اینکه از سوی معاونت عمرانی استانداری نیز به شهرداری های استان برای انجام آذین بندی و فضاسازی ابلاغ صورت گرفته است.

کد خبر 1760638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha