رویداد شعر روح اله در استان مرکزی برگزار می‌شود

محمودی‌فر گفت: رویداد فرهنگی شعر روح اله از شاخص ترین برنامه های کمیته فرهنگی هنری ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حسین محمودی‌فر، در اولین جلسه کمیته، فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) که با حضور اعضای کمیته در محل سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزار شد، گفت: برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) باید با حضور گسترده اقشار مختلف و با هدف تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) برگزار شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، هدف از برگزاری این جلسه را ارائه برنامه های فرهنگی هنری دستگاه‌های فرهنگی دانست و افزود: حضرت امام خمینی (ره) حق بزرگی بر گردن ایران اسلامی دارد و وظیفه همگان است تا این شخصیت و مرجع بزرگ را که خدمات ارزنده ای را به جهان اسلام ارائه کرده و در نهایت موفق به تشکیل حکومت اسلامی در ایران پرافتخار شدند را به جهانیان بشناسانیم.

وی با اشاره به ویژگی های برجسته و بارز امام راحل(ره)، تصریح کرد: این عالم ربانی در طول عمر بابرکت خود عاشق اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بودند و این مهم باید در جامعه تبیین شود.
 

این مقام مسئول ایشان در تمام برنامه های شخصی خود و اداره ایران اسلامی نظم و انضباط را سرلوحه کارها و فعالیت های خود قرار می دادند، اظهار داشت: اقتدار و شخصیت نستوه رهبر کبیر انقلاب اسلامی از ویژگی های بارز ایشان بود که در طول عمر خود هیچ گاه از کسی به جز خداوند متعال نهراسید و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت از مستضعفان جهان گام های موثری برداشتند.

محمودی فر ادامه داد: بنیانگذار انقلاب اسلامی با تمام اقتدار باعث شد انقلاب اسلامی به جهان اسلام صادر شود و وظیفه همه ماست که شخصیت و اهداف حضرت امام(ره) را به نسل جوان و نوجوان بشناسانیم.

این مقام مسئول برگزاری رویداد شعر روح اله را از شاخص ترین برنامه های کمیته فرهنگی هنری ستاد گرامیداشت ارتحال امام عنوان کرد و گفت: رویداد شعر روح الله همزمان در تمام شهرستان های استان برگزار می شود به طوریکه اختتامیه این رویداد به صورت ملی در بیت امام در شهرستان خمین برگزار خواهد شد.


محمودی‌فر، برگزاری محفل انس با قرآن را در شهرستانهای استان از جمله برنامه های دیگر این کمیته عنوان کرد و افزود: امیدواریم برنامه های کمیته فرهنگی هنری ستاد گرامیداشت ارتحال امام در سال جاری با قوت بیشتری نسبت به سالهای گذشته برگزار شود.


در ادامه این جلسه وظایف دستگاههای اجرایی در کمیته فرهنگی هنری ستاد گرامیداشت ارتحال امام(ره) تشریح شد.

کد خبر 1760642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha