پیش‌روادید اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در استان مرکزی برگزار می‌شود 

مفتح زاده از برگزاری پیش‌روادید اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در استان مرکزی خبر داد و گفت: پوستر این رویداد نیز رونمایی شده است.

پروین مفتح زاده، با اشاره به اهمیت بحث جوانی جمعیت از برگزاری پیش‌روادید اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در استان مرکزی خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: پوستر پیش‌رویداد استانی اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت با عنوان‌《سهم دیارآفتاب از جوانی ایران‌》با حضور جمعی از مسئولان رونمایی شده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی، با بیان اینکه بحران جمعیت یک بحران خاموش است و خطر استان مرکزی را هم تهدید می‌کند، ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا جوانی به این استان برگردد، چرا که وجود نیروهای جوان و توانمند نیاز اصلی هر منطقه است.

وی به روز جمعیت اشاره کرد و اظهار داشت:۳۰ اردیبهشت ار سال گذشته به عنوان تکریم روز جمعیت نامگذاری شده است، به همین مناسبت هفته پایانی اردیبهشت هفته جمعیت نامگذاری شد و اولین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت برگزار شد.


این مقام مسئول سال گذشته اولین رویداد جایزه جوانی جمعیت در استان مرکزی هم اجرا شد اما رویکرد ستاد ملی جمعیت امسال متفاوت است و هر وزارتخانه‌ برترین‌ها را در هفت محور به ستاد ملی معرفی می‌کند تا در نهایت ستاد تصمیم‌گیری کند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی همچنین با بیان لینکه امسال پیش‌روادید اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در استان‌ها نیز اجرا می‌شود، بیان کرد: برترین‌ها در هفت محورِ این رویداد یعنی خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان، انتخاب خواهند شد.

کد خبر 1760679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha