دهه کرامت فرصتی برای ایجاد پیوند مستحکم جوانان با قرآن است

حجت الاسلام غفوری:دهه کرامت فرصتی برای ایجاد پیوند مستحکم جوانان و نوجوانان با قرآن، ائمه اطهار (ع) و تبیین فرهنگ قرآنی است.

حجت‌الاسلام‌ حبیب الله غفوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های دهه کرامت در استان، گفت: دهه کرامت فرصتی برای تبیین بیشتر موضوع امامت و ولایت است که  تمام برنامه های دهه کرامت باید محتوا محور باشد، به طوری که زمینه عمل به معارف رضوی را در مخاطبان فراهم کرده و باعث افزایش معرفت و بینش مردم به مقام ولایت شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام ‌جمعه کرمانشاه افزود: توجه به اهل بیت (ع) و شناسایی شخصیت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، ترویج و نهادینه کردن ارزش های موجود در سنت و سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) از اهداف و اولویت های برنامه های دهه کرامت است.

وی خاطر نشان کرد: در طول دهه کرامت برنامه های متنوعی با محوریت ترویج فرهنگ رضوی در استان کرمانشاه باید برنامه ریزی شود همچنین رویکرد برنامه‌ها بایستی مردمی و با هدف ترویج فرهنگ رضوی باشد.

حجت الاسلام غفوری تصریح کرد:دهه کرامت ظرفیت بسیار مهم برای آشنایی بیشتر با ابعاد شخصیتی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است که اجرای برنامه های جشن در مساجد، ادارات و نهادها باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 1760680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha