تخصص کانون «سنگر مسجد» برگزاری کلاس‌های آموزشی شعر و قصه است

کانون فرهنگی هنری «سنگر مسجد» با برگزاری کلاس‌های آموزشی شعر و قصه نوجوانان و جوانان زیادی را جذب مسجد و استعدادهای زیادی را شناسایی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، یکی از راه‌های بقای اصالت فرهنگی کشورهای دارای سابقه فرهنگی و معنوی غنی مانند جمهوری اسلامی ایران که همواره با تهاجم فرهنگی دشمن رو به رو هستند، ایجاد نهادهای مختلف در امور مرتبط با فرهنگ و اجتماع است. ازجمله این نهادها می‌توان به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اشاره نمود. مسجد، اصلی‌ترین پایگاه دین و جایگاه تربیت و پرورش انسان‌های وارسته و مهمترین مکان گسترش فعالیت‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی در جهان اسلام است.  

در این بین هستند کانون‌هایی در حوزه‌های مختلف تخصص دارند و این مورد در خروجی تاثیر گذار است بدین معنی که حضور جوانان در ۲ بخش خواهران و برادران در رشته‌های مختلف می تواند پس از آموزش به یک فرد با استعداد و با سابقه تبدیل شود.

تخصص کانون «سنگر مسجد» برگزاری کلاس‌های آموزشی شعر و قصه است

کانون فرهنگی هنری «سنگر مسجد» دستگردامام زاده شهرکرد با مدیریت «سجاد محبی» از جمله کانون‌های است که در «شعر و قصه» تخصص دارد و هرساله با برگزاری کلاس‌های آموزشی توانسته استعدادهای زیادی را شناسایی کند.

برگزاری کلاس‌های آموزشی مقدماتی داستان نویسی و فیلمنامه نویسی کودک، برپایی عصر شعر در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی، برگزاری نشست‌های ادبی، خوانش و نقد کتاب، برگزاری محافل ادبی با حضور شاعران، نویسندگان استان، برگزاری کلاس‌های آموزشی شعر و قصه گویی از جمله ویژه برنامه‌های اجراشده این کانون در زمینه شعر و ادب است.

تخصص کانون «سنگر مسجد» برگزاری کلاس‌های آموزشی شعر و قصه است

برگزاری دورهمی‌های علمی پژوهشی، برگزاری اردوهای علمی، آموزش نمدبافی، برگزاری کلاس‌های شاهنامه‌خوانی، حافظ خوانی، مولوی‌خوانی و اجرای نمایش از حکایت‌های آثار شاعران ایران و جهان از دیگر برنامه‌های کانون فرهنگی هنری سنگر مسجد در طول سال برای کودکان، نوجوانان و جوانان در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) دستگردامامزاده است.

برگزاری مسابقه استانی پژوهشی «جرعه های حکمت» به مناسبت ماه مبارک رمضان با موضوعات مشخصه‌های حاکمیت از دیدگاه قرآن‌کریم، کارگزاران و حاکمان جامعه و وظایف آن‌ها، قرآن و مسائل عبادی، قرآن و مسائل اجتماعی، برگزاری کلاس‌های قرآنی، برگزاری کلاس‌های آموزشی اجرای نمایش با عروسک‌های کاغذی، برگزاری ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه‌کرامت و برگزاری محافل ادبی و عصر شعر در مناسبت‌های مذهبی و ملی از دیگر برنامه‌های کانون فرهنگی هنری سنگر مسجد در طول سال برای کودکان، نوجوانان و جوانان است.

تخصص کانون «سنگر مسجد» برگزاری کلاس‌های آموزشی شعر و قصه است

برگزاری ویژه برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی، غبارروبی و عطرافشانی قبورمطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای ۸ سال دفاع مقدس در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلم، برگزاری کلاس‌های آموزشی هنری به کودکان و نوجوانان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بسته‌های گوشت متبرک قربانی بین عزتمندان به همت موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا، برگزاری سلسله نشست‌های تبیینی و بصیرت‌ افزایی در مناسبت‌های مذهبی و ملی، از دیگر فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری سنگر مسجد دستگرد امامزاده است.

خاطرنشان می شود: کانون فرهنگی هنری سنگر مسجد سال ۱۴۰۰ با کد شناسایی ۱۴۰۰۰۴۴۱۰۱ در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) دستگرد امامزاده تاسیس شده و توانسته است نوجوانان و جوانان زیادی را جذب مسجد کند.

تخصص کانون «سنگر مسجد» برگزاری کلاس‌های آموزشی شعر و قصه است

کد خبر 1760710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha