افتتاح دو طرح در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شیروان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته کار و کارگر، دو طرح شامل فاز نخست نیروگاه ۲۰ کیلوواتی خورشیدی و استخر جمع آوری آب های سطحی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شیروان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

مهدی رحمدل، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: برای دو طرح این مرکز فنی و حرفه ای، ۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی عنوان کرد: با بهره برداری از این دو طرح هزینه برق مصرفی مرکز در ۶ ماهه نخست سال تقریبا رایگان و در ۶ ماهه دوم سال به نصف کاهش می یابد.

رحمدل خاطرنشان کرد: همچنین در بحث استخر نیز تمام سطح زیر کشت مرکز توسط آب های جمع آوری شده از منابع سطحی مرکز تامین شده و در ایام سرد سال در صورت بارش نزولات آسمانی، آب های جمع آوری شده به انبوه سازان و سازندگان پروژه های ساختمانی فروخته می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی بیان کرد: در حال حاضر مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان با ۱۰ کارگاه فعال آموزشی در بیش از ۱۲۰ حرفه و ۵۲ فقره آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای مشغول به آموزش های مهارتی به متقاضیان مهارتی می باشد.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1760713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha