ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۵۰ ایستگاه سلامت

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان گفت: ۵۰ ایستگاه سلامت هلال احمر شیروان سال گذشته با حضور در مناطق کم برخوردار خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دادند.

محسن نوروزی، مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: طی این مدت، ۱۰ هزار نفر از ساکنان مناطق کم برخوردار خدمات غربالگری، تست قند خون و فشارخون دریافت کردند.

وی افزود: این ایستگاه های سلامت در مناسبت های مختلف در مناطق کم برخوردار شهر مستقر شده و خدمات درمانی رایگان ارائه دادند.

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: با توجه‌ به وظایف سازمان داوطلبان، ایستگاه و کاروان‌های سلامت به‌ منظور کمک به محرومیت ‎زدایی، در مناطق کم‌برخوردار اعزام می شوند.

۱۰ کاروان سلامت در مناطق محروم شیروان خدمات دهی کردند

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان عنوان کرد: همچنین طی مدت یاد شده، ۱۰ کاروان سلامت با حضور در روستاها و مناطق محروم این شهرستان خراسان شمالی خدمات دهی کردند.

نوروزی اضافه کرد: پزشکان داوطلب با هدف خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم در قالب این کاروان ها حضور یافتند.

وی بیان کرد: این کاروان‌های سلامت متشکل از پزشکان عمومی پرستار، کاردرمان، ماما، کارشناس تغذیه، روانشناس و فیزیوتراپ بنا به نیاز آن منطقه که همگی به صورت داوطلبانه همکاری تنگاتنگی با جمعیت هلال احمر دارند، مشارکت داشتند.

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان افزود: با اعزام این کاروان ها در ۱۰ روستای شهرستان در مجموع هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات درمانی و بهداشتی برخوردار شدند که این خدمات در زمینه ویزیت رایگان و توزیع دارو بوده است.

 نوروزی هدف از راه اندازی کاروان های سلامت را افزایش سلامت روستاییان و کم‌کردن هزینه‌های درمانی و باتوجه‌ به در دسترس نبودن پزشکان متخصص در این مناطق عنوان کرد.

کد خبر 1760715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha