کانون‌های فرهنگی مساجد بستری ارزشمند برای خانواده و نظام هستند

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را یکی از بسترهای ارزشمند برای خانواده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «کریم لایقی اصل» شب گذشته در نشست هم‌اندیشی اعضای ستاد اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این نشست برای طرح ملی اوقات فراغت با عنوان «مسجد، کانون نشاط و شادابی»، طرح «قرار ما، مسجد» و همچنین اعلام آمادگی کانون خضرا جهت افتتاح خانه سرود در این منطقه برگزار شد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های مدیران و ائمه جماعات مساجد استان، گفت: طرح «قرار ما، مسجد» در مناطق کم برخوردار برای حضور پرشور نوجوانان و جوانان در مساجد در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ائمه جماعات در مساجد در قالب این طرح می‌توانند ضمن جذب این قشر فعال جامعه، در مسیر تربیت دینی آنها نیز تلاش کنند.

لایقی اصل از جذب بیش از ۱۱ هزار نفر عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در سال گذشته سخن به میان آورد و افزود: باید جهت ماندگاری حضور اعضا برنامه‌های خوب و تاثیرگذار در دستور کار فعالان مسجدی قرار گیرد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را یکی از بسترهای ارزشمند برای خانواده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: این کانون‌ها یکی از مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی کشور و نظام محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط و مناسبت‌های مختلف جوانان مسجدی حضور فعالی دارند، یادآور شد: بهترین پایگاه برای تربیت فرزندان مساجد و همچنین بهترین فرصت برای خانواده‌ها، حضور فرزندان آنها در مساجد است.

لایقی اصل خاطرنشان کرد: همه تربیت شدگان مسجدی همسو و همگام با نظام هستند و می‌توان اشاره کرد کسانی که در اغتشاشات شرکت می‌کنند، کسانی هستند که از مساجد فاصله داشته و دارند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از مساجد به عنوان یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های پیشگیری کننده از آسیب‌های اجتماعی یاد کرد و افزود: کمترین میزان طلاق، اعتیاد و... بین افراد مسجدی است.

کد خبر 1760729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha