ابتکار ستاد کانون‌های مساجد در حمایت از جوانی جمعیت

جعفر نیک‌نفس با اشاره به رویداد جایزه ملی جمعیت، گفت: ستاد ملی جمعیت با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت این رویداد را اجرا می‌کند.

جعفر نیک نفس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به رویداد جایزه ملی جمعیت، گفت: ستاد ملی جمعیت با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت در نظر دارد این رویداد را اجرا کند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در اجرای این طرح قرار است ظرفیت کانون های مساجد برای فرهنگ سازی و تبیین قانون خانواده و جوانی جمعیت، آسیب های تک فرزندی، ارتقای جایگاه مادری، ترغیب فرزندآوری و حمایت از حیات جنین و جلوگیری از سقط پای کار بیاید.

وی اضافه کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد برای شرکت در رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت باید ایده های نو، فعالیت های موفق و تجربه های خاص خود را با ارسال عدد ۱ به سامانه ۱۰۰۰۸۹۴۰ ارسال کنند.


نیک نفس عنوان کرد: جوایز در نظر گرفته شده برای برگزیدگان رویداد جایزه ملی جمعیت شامل ۳ ربع سکه، ۳ جایزه ۱۰ میلیون تومانی و ۳ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس است.

کد خبر 1760733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha