ایجاد سکوی دائمی عرضه پوشاک عفیفانه در گلستان

متین گفت: به منظور عرضه پوشاک عفیفانه، باید یک سکوی دائمی فروش البسه و پوشاک ایرانی اسلامی در استان ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، الهام متین در نخستین جلسه کارگروه مد و لباس استان با اشاره به مصوبات و اولویت های قرارگاه امام حسن عسگری(ع)، بر ضرورت وجود نگاه قرارگاهی و هم افزایی تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: به منظور عرضه پوشاک عفیفانه، باید یک سکوی دائمی فروش البسه و پوشاک ایرانی اسلامی در استان ایجاد شود.

وی ادامه داد: استان گلستان دارای اقوام متعدد با پوشش های مختلفی است که این ظرفیت عظیم باید در طراحی ها و برنامه هیا توسعه ای مورد توجه قرار گیرد.

متین تاکید کرد: باید بانک اطلاعات جامع از چرخه طراحی تا عرضه پوشاک ویژه استان تهیه شود و از ظرفیت نخبگان دانش آموزی و دانشجویی نیز برای ارائه ذائقه و سلیقه های مختلف بهره مند شد.

وی با بیان اینکه باید در حوزه عفاف و حجاب خم افزایی لازم وجود داشته باشد و نگاه جامعی به آن شود، گفت: در راستای اجرای طرح های شهید آوینی در استان، کلان طرحی ویژه زیست عفیفانه پیش بینی شده است که در صورت تحقق کامل نتایج مطلوبی را در پی خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اختصاص فضایی از فروشگاه اتکا استان برای ایجاد سکوی فروش البسه و پوشاک ایرانی اسلامی برای عرضه محصولات تولیدی های پوشاک ارزان قیمت و عفیفانه خبر داد و گفت: این اقدام در راستای تفاهم ملی انجام می شود.

کد خبر 1760745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha