جشن‌های دهه کرامت در مساجد و محله‌ها برگزار می‌شود  

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان از برگزاری جشن‌های دهه کرامت در مساجد و محله‌ها خبرداد و گفت: تمامی برنامه‌ها با محوریت مردم برگزار خواهدشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز(۹اردیبهشت)، در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، اظهارداشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن‌موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل بیت(ع) است.

 سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود.

وی به اجرای برنامه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان‌کرد: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهمترین رویکردهایی است که باید در این دهه مورد توجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 1760757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha