استقلال و آزادی مردم به کار وابسته است

آیت الله عبادی با بیان اینکه حیات و استقلال و آزادی و روزی مردم به کار وابسته است، گفت: ارزش همه کارهای انسان با بصیرت و با ایمان به معنای عبادت است و کسی که با بینش و برای خدا کار می کند، عابد است و در مکتب اسلام کار مثل نماز می ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز شنبه (۹ اردیبهشت) در دیدار با جمعی از کارفرمایان و کارگران خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از موضوعات سلامت تن، مشغول بودن به کار است زیرا کار یک نوع ورزش تعریف نشده محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کار بر جسم و روح و روان تاثیر دارد، افزود: کار بر روی سیاست و مسائل اجتماعی تاثیرگذار است و سبب جلوگیری از انحرافات فکری می شود.

وی عنوان کرد: حال جامعه کارگری خوب باشد به صورت مستقیم حال نصف جمعیت جامعه خوب خواهد بود و امروز زمینه مساعدی پیش آمده و قریب به ۱۰ هزار کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل به راه افتاده است و این کارگر است که امنیت شغلی پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم، تحریم بی اثر شده است، گفت: اگر آینده کشور و بشر را می خواهیم باید مسائل کار و کارگری و اشتغال و تولید را حل کنیم و در حال حل شدن است.

وی با اشاره به اینکه همه امور از جمله حیات، استقلال و آزادی و روزی مردم به کار وابسته است، گفت: در مکتب اسلام بهترین دولت جمهوری اسلامی آن دولتی خواهد بود که همه امور را به وسیله کارگران سامان دهد.

آیت الله عبادی بیان داشت: ارزش همه کارهای انسان با بصیرت و با ایمان به معنای عبادت است و کسی که با بینش و برای خدا کار می کند، عابد است و در مکتب اسلام کار مثل نماز می ماند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: نرخ کار شما وقتی مشخص می شود که حالت خدایی پیدا کند و این موضوع ریشه فقهی دارد و تقسیم روزی حلال و نیاز نیفتادن به دیگر از احکام خمسه واجب است و دنیا با آخرت به هم متصل هستند و ما هستیم که باید به کار و سکوت و لبخند خودمان ارزش دهیم.

وی با بیان اینکه امروز دنیا به دو قطب تبدیل شده است، افزود: یک قطب عدالت طلبی که نظام جمهوری اسلامی متصدی آن است و امیدواریم زیر مجموعه های نظام بتوانند قانون اساسی را پیاده کنند تا بتوانیم به اهداف جمهوری اسلامی برسیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: یک قطب دیگر نیز لیبرال دموکراسی است و می بینید با انسان ها چه می کنند و هر کاری می کنیم یا در این قطب یا در قطب عدالت طلبی خواهد بود.

آیت الله عبادی در پایان گفت: امیدواریم دولتی ها به حل معضلات و مشکلات بین المللی جهت نجات بشر از دست این غول های بیابانی لیبرال دموکرات بپردازند و امروز عکس العمل عدالت خواهی نظام جمهوری اسلامی در کشورهای غربی سبب جدا شدن مردم از تشکیلات ستمگران شده است و می گویند پای عدل ایستاده ایم و این پیام جمهوری اسلامی است و امروز در پیچ تاریخ قرار داریم و باید همه خود را برای نجات بشر سهیم بدانیم.

کد خبر 1760763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha