لزوم معرفی الگوهای موفق اقتصادی به مردم در راستای تحقق شعار سال

عبودتیان با تاکید بر لزوم معرفی الگوهای موفق به مردم اظهار کرد: بخش خصوصی تنها بخشی از مردم هستند اما توده مردم نیستند در حالیکه تنها مسیر جهش تولید و رشد اقتصادی، عموم مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سید احمد عبودتیان، یکشنبه (۹ اردیبهشت) در جلسه فرمانداران و دستیاران مردمی سازی دولت در استان با تاکید بر اینکه هدف رهبری در اعلام شعار سال نقطه گذاری و معطوف کردن اذهان برای گفتگو و مطالعه جهت ایجاد تفکر عمومی است تا در پی آن خواست عمومی شکل بگیرد و در نهایت منجر به حرکت عمومی شود؛ افزود: شعارهای سال با هم مرتبط هستند.
دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت با افزودن این مطلب که مقام معظم رهبری از سال ۸۸ به دنبال این است توجه مردم را به جنگ اقتصادی جلب کنند؛ خاطرنشان کرد: اگر این مسئله را فارغ از جنگ بدانیم اقدامات ما موثر نخواهد بود زیرا دشمن به دنبال فروپاشی اقتصادی است و به همین دلیل رهبری صرفاً بیان مسئله نمی‌کنند بلکه الگو هم می‌دهند.
وی با اشاره به تاکیدات رهبری در حوزه تولید؛ این مهم را مرتبط با افزایش ارزش پولی، مهار تورم، اشتغال، تقویت اقتصاد و... دانست و یادآور شد: در دنیایی که همه در رقابت هستند، جهش لازم است زیرا رقابت در بازارهای جهانی بسیار پرسرعت است و از این جهت حضور مردم برای سرعت بخشیدن به تولید الزامی است.
این مسئول با تاکید بر لزوم معرفی الگوهای موفق به مردم اظهار کرد: بخش خصوصی تنها بخشی از مردم هستند اما توده مردم نیستند در حالیکه تنها مسیر جهش تولید و رشد اقتصادی، عموم مردم هستند.
وی تجربه موفق چین و هند در مردمی سازی اقتصاد را مورد توجه قرار داد و با افزودن این مطلب که باید موانع تولید را رفع و با سوداگری مقابله کنیم؛ گفت: مضرات اقتصاد غیرمولد را به مردم بگوییم.

کد خبر 1760794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha