اجرای برنامه های فرهنگی هنری در روستاها گامی در تحقق عدالت فرهنگی

حجت الاسلام سید احمد حسینی توسعه فعالیت های فرهنگی هنری را از اولویت های این اداره کل دانست و گفت: در راستای عدالت فرهنگی و به منظور توسعه فعالیت های فرهنگی هنری تا به امروز چندین برنامه متنوع در مناطق مختلف جنوب کرمان به ویژه بخش ها و روستاها برگزار شده است.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، توسعه فعالیت های فرهنگی هنری را از اولویت های این اداره کل دانست و گفت: در راستای عدالت فرهنگی و به منظور توسعه فعالیت های فرهنگی هنری تا به امروز چندین برنامه متنوع در مناطق مختلف جنوب کرمان به ویژه بخش ها و روستاها برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی هنری در مناطق مختلف شهری و روستایی براساس ظرفیت های بومی و فرهنگی آن مناطق اجرا می شود.

وی ابراز کرد: اسماعیلیه یکی از بخش های شهرستان جیرفت است و با توجه به جمعیتی که در آنجا زندگی می کنند نیاز هست که برنامه فرهنگی هنری در خور شأن مردم این بخش برگزار شود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: به همین منظور بزودی برنامه های فرهنگی هنری متفاوتی در این بخش اجرا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان فرهنگ را زیربنای توسعه و پیشرفت جامعه دانست و تصریح کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند؛ «همه چیز مترتّب بر فرهنگ است. فرهنگ حاشیه و ذیلِ اقتصاد نیست، حاشیه و ذیلِ سیاست نیست، اقتصاد و سیاست حاشیه و ذیل بر فرهنگند؛ به این باید توجّه کرد»، اجرای برنامه های فرهنگی هنری را به روستاها بُرده ایم.

کد خبر 1760796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha