ترویج آموزه‌های قرآنی مهمترین فعالیت کانون‌های مساجد شهرستان بن است

یوسفی گفت: یکی از مهمترین فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بن فرهنگ سازی در جهاد تبیین، ترویج آموزه‌های قرآنی، سیره نبوی و معارف اهل‌بیت (ع) است.

محسن یوسفی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: نوجوانان و جوانان شهرستان بن با حضور در کانون‌های مساجد و برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری به مساجد این شهرستان رونق بخشیده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن ادامه داد: افزایش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شهرها و روستاها موجب رشد جوانان امروز در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و... می‌شود و استعدادهای زیادی تاکنون در کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان بن شناسایی شده است.

وی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری با حضور جوانان انقلابی که جذب می‌کنند نقش مؤثری در برپایی برنامه‌های مهم و بزرگ فرهنگی دارند و یکی از بازوان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌ها نیز محسوب می‌شوند.

یوسفی گفت: یکی از مهمترین فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بن فرهنگ سازی در جهاد تبیین، ترویج آموزه‌های قرآنی، سیره نبوی و معارف اهل‌بیت (ع) است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن به در پیش بودن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اشاره کرد و ادامه داد: کانون‌های مساجد این شهرستان هرساله با آغاز فصل تابستان طرح ملی اوقات فراغت را با کلاس‌ها و برنامه‌های متنوع آموزشی آغاز می‌کنند که مورد استقبال گسترده نسل جوان نیز قرار می‌گیرد.

وی بابیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قوی‌ترین و مهم ترین مأمن برای حضور نوجوانان و جوانان است اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بستر رشد فرهنگی، علمی، اجتماعی و اعتقادی را برای نوجوانان و جوانان فراهم می‌کند.

کد خبر 1760829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha