زمان صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» تغییر کرد

عزیزی گفت: به دلیل شرایط نامناسب جوی آب و هوا و پیش بینی بارش ها زمان صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» تغییر کرد.

یونس عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اینکه قرار بود ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه جاری مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز برگزار شود، گفت: طبق سال های گذشته قرار بود مراسم گرامیداشت صعود به ارتفاعات «بازی‌دراز» و آغاز سال راهیان نور کشور ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه جاری برگزار شود که با توجه به هشدار های هواشناسی و پیش‌بینی بارندگی زمان آن به چهارشنبه و پنجشنبه۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه جاری تغییر کرد.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: تمامی برنامه ریزی ها انجام شده بود و ما هیچگونه مشکلی برای برگزاری نداشتیم و در جهت رفاه حال صعودکنندگان زمان آن فقط تغییر کرد و برنامه های تدارک دیده همچون  یادواره سرلشگر خلبان شهید علی اکبر شیرودی در محل یادمان این شهید عصر روز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) برگزار و  بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء یادواره شهدای عملیات غرورآفرین بازی‌دراز در جوار بقعه احمدبن اسحاق(ره) برگزار خواهد شد.

 وی خاطر نشان کرد:  امسال  پیش بینی می شود شاهد صعود بیش از ۴۵ هزار نفر از هموطنانمان به ارتفاعات بازی دراز در سالروز این عملیات مهم باشیم لذا صعود گروهی به ارتفاعات بازی دراز از ساعت شش صبح روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت ماه) در ارتفاعات بازی دراز شهرستان سرپل ذهاب آغاز خواهد شد.  

عزیزی تصریح کرد: عزت ما در تجمعات بزرگ مانند گرامیداشت حماسه بازی دراز است که منجر به قدرت روز افزون انقلاب اسلامی خواهد شد.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در پایان گفت: ارتفاعات سخت‌گذر بازی‌دراز با قله‌های بلند و شیب‌های تند و بریدگی‌های ممتد از اهمیت ویژه‌ای در منطقه مرزی استان کرمانشاه برخوردار است و هرساله هزاران نفر را با پای پیاده به سمت این قرارگاه برای تجدید پیمان با رشادت‌های دوران دفاع مقدس می‌کشاند.

کد خبر 1760863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha