معلمان سربازان گمنام نظام اسلامی و معماران آینده کشورهستند

امام جمعه گچساران گفت: معلمان سربازان گمنام نظام اسلامی و معماران آینده کشور هستند که در اقصی نقاط و در دورترین نقاط کشور به دور از حاشیه مشغول مجاهدت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام‌ سید عنایت هاشمی منش امروز با گرامیداشت یاد و خاطره فیلسوف عالیقدر شهید مرتضی مطهری، اظهار کرد: شهید مطهری آراسته به همه سجایا، فضلیت های اخلاقی و کمالات انسانی و به معنای واقعی کلمه یک معلم بود.

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گچساران گفت:شهید مطهری دغدغه دین و تربیت را در جامعه داشت و امروز آثار ارزشمند و متعدد ایشان برای استفاده جامعه بسیار مفید و تاثیرگذار است.

وی، مهم ترین کار در نظام تعلیم و تربیت را تربیت نوجوانان و جوانان کشور برای ساختن آینده ای بهتر دانست و ادامه داد: همه پیشرفت های نظام اسلامی در عرصه های مختلف مرهون کار معلمان است.

حجت الاسلام هاشمی منش بیان کرد: دانش آموزان امانتی در دست معلمان هستند و باید آنان را فرزندان خود بدانند که در این راستا، معلمان برای تربیت نسلی متعهد به ارزش های انسانی و الهی، پرسشگر و خلاق نقش تاثیرگزاری دارند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری ائمه جمعه استان با آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش در دولت مردمی ایران قوی بر اساس برنامه محوری و قانون اداره می شود . 

جمالی از تشکیل شورای تربیتی در استان، شهرستانها و مناطق برای تقویت هویت دینی دانش آموزان خبر داد و افزود: دوره های توانمندسازی برای مدیران، عوامل اجرایی و دبیران مدارس در سطح استان برگزار می شود که از ظرفیت ائمه جمعه به عنوان مدرس استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه شعار هفته‌ی معلم «همه مدیون توایم» است، بیان کرد: همین شعار نشان دهنده‌ی اهمیت بسیار بالای معلم است.

جمالی در پایان، گفت: آمادگی همکاری با ائمه جمعه استان برای پویایی و بالندگی درآموزش وپرورش و تحقق اهداف سند تحول بنیادین هستیم.

کد خبر 1760869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha