اجرای طرح نور فرصتی برای مقابله با بی بندوباری است

فرمانده نیروی‌انتظامی لرستان با اشاره به اجرای طرح نور با هدف تبیین و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب گفت: در این راستا باید در سطح استان همه‌گیری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، سردار یحیی الهی، امروز در جلسه ویدئو کنفرانس فرماندهان فراجا در استان لرستان با دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهارداشت: دشمنان با دسیسه‌های مختلف در پی رواج بی بندو باری در جوامع اسلامی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان با بیان اینکه طرح نور تاکنون توفیقاتی در جامعه اسلامی داشته است، عنوان‌کرد: رواج بی‌حجابی بین قشری از آحاد مردم به خاطر این است که از تربیت این افراد غفلت صورت گرفته و متولیان امر شاید نسبت به آنچه که دشمن برنامه ریزی کرده است، کمتر  برنامه‌ریزی کرده اند.

سردار الهی بیان‌کرد: رواج بی‌حجابی زمینه ساز شروع فساد خواهد بود و باید جلوی بی بندو باری‌ها گرفته شود.


فرمانده نیروی‌انتظامی لرستان گفت: دغدغه مسئولین و آحاد مردم در سطح کشور حفظ و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب است و در اجرای طرح نور با محوریت عفاف و حجاب، اقدامات خوبی از سوی نهادها صورت می‌گیرد و مردم نیز همراهی می‌کنند.

وی برضرورت جلوگیری از فرهنگ کشف حجاب در جامعه به ویژه بین نسل جوان و نوجوان خاطرنشان‌کرد: امید است اقذام همه‌گیرانه‌ای در سطح استان در تقویت و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب صورت بگیرد.

کد خبر 1760885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha