نسخه‌های غربی را باید با توجه دادن زن به شخصیت واقعی او باطل کرد

مدیرعامل قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا گفت: امکان بین المللی شدن جبهه بانوان وجود دارد تا جبهه بین المللی مقابله با تمدن غرب راه بیندازند و این زمانی اتفاق می‌افتد که زن را متوجه شخصیت و جایگاه اصلی خود کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سید احمد عبودتیان، یکشنبه(۹ اردیبهشت) در جمع بانوان فعال فرهنگی استان با اشاره به نقشه‌های فرهنگی دشمن و اهداف طراحی شده‌ای که فرد را با فضای مجازی به سمت فردگرایی سوق می‌دهد؛ از شکل‌گیری فعالیت‌های مناسب مقابله‌ای در سال‌های اخیر خبر داد.
مدیرعامل و عضو هیات مدیره بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء سپس پدیده بی‌حجابی را از جمله اهداف شوم دشمن عنوان و تاکید کرد: پشت صحنه ماجرا را باید برای دختران گفت و توضیح داد کسی این نسخه را پیچیده که وضعیت خود او در خانواده، زندگی، معیشت، تجاوز و... چقدر اسفبار است.
وی با توصیه به مطالعه کتاب "ناگفته‌های صورتی" متذکر شد: جدای از وظایف حاکمیت و فراجا و... مواجهه اجتماعی با بی‌حجابی کار آقایان نیست بلکه بانوان باید در این صحنه باشند.
عبودتیان تاکید کرد: الگوی مواجهه، درگیری نیست که فهم است و گروه‌های مردمی باید به این موضوع برسند و با کنکاش اولیه و جلسات توجیهی پیش بروند زیرا هیچ عاقلی نمی‌خواهد خود را در دامن پلیدی بیندازد.
وی در بخش دیگری از سخنانش لزوم همگرایی بانوان مسلمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: امکان بین المللی شدن جبهه بانوان وجود دارد تا جبهه بین المللی مقابله با تمدن غرب راه بیندازند و این زمانی اتفاق می‌افتد که زن را متوجه شخصیت و جایگاه اصلی خود کنید.
عبودتیان معرفی الگوهای موفق زن مسلمان را ضروری خواند و نگارش کتب زنان موفق و همسران شهدا را به عنوان مصداق ذکر و تصریح کرد: کرمان، معدن این زنان است.
در این نشست تعدادی از بانوان حاضر در جلسه در حوزه‌های مختلف به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 1760892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha