رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق متوجه قدرت راهبردی ایران اسلامی شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق متوجه قدرت راهبردی ایران شد چرا که جمهوری اسلامی در این عملیات از کمترین امکانات نظامی در اختیار استفاده کرد ولی اهداف مدنظر حاصل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، حجت الاسلام علی نوروزی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی یکشنبه شب در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در محل ناحیه مقاومت بسیج شیروان اظهارکرد: نیروهای نظامی ایران علاوه بر داشتن دانش نظامی دارای بینش سیاسی و بصیرت هستند که در دنیا نظیر ندارد.

وی عنوان کرد: جوانان ما باید از خود بپرسند چرا دشمن در حوزه اقتصادی حداکثر تحریم ها را علیه ملت ایران اعمال می کند اما در حوزه فضای مجازی رویکرد متفاوتی را اتخاذ کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی به دنبال نابود کردن بنیان خانواده هستند که متفکرین و اندیشمندان ما در این عرصه همچون شهید مطهری را ترور کردند.

حجت الاسلام نوروزی اضافه کرد: دشمنان ایران با شیوه های مختلف سعی در ضربه زدن به اعتقادات جوانان را دارند که در این شرایط، وظیفه اساتید و معلمان برجسته خواهد بود.

 وی یادآور شد: اندیشمندانی همچون شهید مطهری جامعه ساز و تاریخ ساز بودند.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1760893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha