کارگران از مهم ترین ارکان تولید کشور محسوب می شوند

فرماندار شهرستان شیروان گفت: قشر زحمت کش کارگران یکی از مهم ترین ارکان تولید کشور به شمار می روند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، دولت اسماعیل زاده، فرماندار شهرستان شیروان در دیدار سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شیروان و نمایندگان کارگری با وی به مناسبت هفته کار و کارگر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های ایشان در خصوص مسئولیت و تأثیرگذاری کارگران در جامعه اظهارکرد: امید است با همدلی جامعه کارگری و کارفرمایان بتوان تولیدی پررونق، اشتغال و اقتصادی فعال را رقم زد.

 وی با اشاره به شوراهای کارگری، این شورا را از بازوان توانمند ادارات کار برشمرد و توصیه کرد تا با برنامه‌ریزی و بر اساس ضوابط، مشکلات کارگران را احصاء و جهت رفع آن پیگیری‌های لازم را در دستور کار قرار دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیروان در ادامه با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم جهت فعال نمودن کارخانه‌های راکد و نیمه فعال این روند را موجب دلگرمی جامعه کارگری و زمینه ساز جهش تولید برشمرد.

اسماعیل زاده اولویت‌های دولت سیزدهم را رفع مشکلات جامعه کارگری و توجه به معیشت و امنیت شغلی کارگران ایجاد اشتغال پایدار و ثابت که منجر به سابقه تامین اجتماعی برای ایشان شود دانست و ایجاد فضای فرهنگی مناسب را زمینه ساز افزایش روحیه و نشاط این قشر برشمرد.

 در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان «هفته کار و کارگر» نام‌گذاری شده است.

کد خبر 1760894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha