همکاری کانون‌های مساجد با امامزادگان زنجان در دهه کرامت

اسلامی از آمادگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان برای اجرای جشن‌های دهه کرامت در امامزادگان شهرهای زنجان، طارم، ابهر و خدابنده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان در دیدار با معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با تشریح برنامه‌های دهه کرامت در کانون های مساجد استان اظهار کرد: برنامه ریزی برای برنامه های دهه کرامت با حضور اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان زنجان انجام شده است.

وی با یادآوری اینکه جشن های دهه کرامت با محوریت مساجد وبقاع متبرکه و به صورت مرمی اجرا خواهند شد، گفت: با همکاری کانون های مساجد جشن هایی هم با محوریت امامزادگان در این دهه برگزار خواهیم کرد.

اسلامی ادامه داد: در جشن های دهه کرامت امامزادگان که با همکاری اوقاف و امور خیریه و کمیته امداد استان زنجان برگزار خواهد شد ضمن دعوت از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد، بسته های معیشتی در اختیار آنان قرار خواهیم داد.

به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان، در کنار جشن های دهه کرامت، جشن تکلیف دختران نومکلف نیز به میزبانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی همچنین به برپایی ۱۰ محفل قرآنی در این دهه اشاره کرد و یادآور شد: دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین سیره علمی و عملی امام رضا(ع) و آشنایی با سبک زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) است.

کد خبر 1760988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha