انقلاب اسلامی ایران، استخوانی در گلوی دشمنان است

آیت الله عبادی گفت: انقلاب اسلامی ایران مانند استخوانی در گلوی دشمنان گیر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (۱۰ اردیبهشت) در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق رعایت جوانب در شرایط فعلی را زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) دانست که بدترین و بهترین زمان در روایت معرفی شده است.

وی افزود: بعد از فروپاشی شوروی که ساخت خودشان بود، امام راحل فرمودند، شوروی را هم آمریکا بازی داده است و بعد از فروپاشی شوروی اگر جای نظام و انقلاب خالی می بود، غول های بیابانی همه کره زمین را می بلعیدند، اما آنچه همچون استخوان در گلویشان گیر کرد، انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به دو قطب حق و باطل در صحنه جهانی و بین المللی اشاره کرد و گفت: این دو قطب بوده اما در آخرالزمان پررنگ شده است و خداوند در شرایط ویژه و استثنایی، زمانی که کره زمین به دو نیم کره شرقی و غربی با هدفی مشترک تقسیم شده بود و به دنبال قیچی کردن دو بال اسلام بودند و پایگاهی برای اسلام و دین خدا وجود نداشت، امام راحل این پایگاه دین خدا را تحکیم فرمودند.

به گفته آیت الله عبادی اگر پایگاه دین خداوند تحکیم نمی شد و در مقابل باطل شرق و غرب، جایگاه محکمی به وجود نمی آمد، سرنوشت بشر، دین، عدالت به کجا می انجامید.

وی یادآور شد: امروزه افتخارات در قطب حق، از آن اسلام است و همه رسوایی ها مربوط به لیبرال دموکراسی دیوانه می باشد و آنچه در این راستا نقش موثر و سازنده داشت و در بحبوحه درگیری انقلاب و اسلام با استکبار جهانی، که همه امور را به دست داشتند، زمینه پیروزی انقلاب شد، فرزندان ارتش بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به شرایط بدو انقلاب با توجه به انواع مشکلات و نقش آنچه بعدها به عنوان ارتش مکتبی معرفی شد و امام از آن به کلمه طیبه تعبیر کرد اشاره کرد و گفت: امام راحل فرمودند من همواره آنها را دعا کرده و دست و بازوی آنها را می بوسم چرا که در مقطعی که آینده انقلاب مبهم بود به طور قاطع و با ایمان کامل و بیعت با امام، کار را یکسره کرده و به بسیاری از مسائل که می توانست حاصل شود، پایان دادند و از آن زمان تاکنون در همه صحنه های جهانی این افتخار را حفظ کردند.

آیت الله عبادی یادآور شد: امروز ارتش مکتبی، سپاه پاسداران، بسیج و نیروهای انتظامی و مجموعه نیروهای مسلح و مردم به عنوان اصل قضیه، از این خاک، استقلال، آزادی، ناموس، دین امانت الهی دفاع می کنند و دشمن را به زبونی و فرسودگی کشانده اند.

وی ابراز امیدواری کرد: با هم افزایی لازم و برداشتن موانع داخلی و خارجی، زمینه تمدن حقیقت اسلامی که آرمان ما محسوب می شود، برسیم.

وی تأکید کرد: اکنون بسیار فرصت غنیمتی است و کسانی که در هر گوشه ای برای امر خطیر مدیریت نظامی و دفاعی منصوب می شود، پیروز باشند.

کد خبر 1761007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha