لزوم هم افزایی برای رشد و اعتلای فرهنگ در مازندران

حجت الاسلام درخشنده برلزوم بسیج شدن دستگاه ها جهت عملیاتی و اجرایی شدن برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور و رشد و اعتلای فرهنگی این خطه از شمال کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام علی اکبر درخشنده-معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران در نشست با موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی با اشاره به مشقت های فعالیت در حوزه فرهنگی، اظهار کرد: نظام مسائل حوزه فرهنگی استان تحت عنوان برش استانی مهندسی فرهنگی شورای عالی انقلاب کشور تدوین شده که باید ذیل شورای فرهنگ عمومی راهبری شود.

وی بابیان اینکه تغییرات سبک زندگی ایرانی اسلامی و ناهنجاری های اجتماعی ناشی از آن- تضعیف بنیان خانواده و تاثیر و تاثر نامتوازن مسافران و مهاجران در استان سه مسئله ابتدایی احصا شده برای تدوین این سند است، افزود: ضعف ساماندهی فعالیت های نوین فرهنگی و ضعف فرهنگ اقتصادی و اقتصاد فرهنگی در زیست بوم استان نیز ۲مسئله دیگر برای تدوین این سند می باشند.

حجت الاسلام درخشنده برلزوم بسیج شدن دستگاه ها جهت عملیاتی و اجرایی شدن برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در این خطه از شمال کشور تاکید کرد.

وی با بیان اینکه این نظام مسائل با تسهیل گری دستگاه های اجرایی و هم افزایی تشکل های مردمی پیگیری و اجرایی خواهد شد.  
حجت الاسلام درخشنده از راه اندازی سامانه ای جهت ارائه طرح و ایده با هدف اجرایی شدن نظام مسائل فرهنگی استان خبر داد.
وی با بیان اینکه طرح ها در قالب نمایشگاهی رونمایی و معرفی خواهد شد، افزود: طرح ها از طریق این نمایشگاه به سمع دستگاه ها خواهد رسید تا زمینه اجرایی شدن طرح ها برای تشکل های مردمی صاحب فکر و اندیشه فراهم شود.  

کد خبر 1761031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha