درخشش بچه‌های مساجد همدان در جشنواره جوان ایرانی

حجت الاسلام عزیزی گفت: جوانان عضو کانون های مساجد همدان در جشنواره جوان ایرانی خوش درخشیدند

حجت‌الاسلام علی عزیزی ، در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان گفت: در مراسمی که روز گذشته با با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی  در همدان برگزار شد از از ۳۰ جوان برتر استان همدان در ده حوزه مختلف در قالب جشنواره جوانان برتر ایران زمین با عنوان "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" تجلیل شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: جشنواره "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت"  با هدف زمینـه‌سازی بـرای توسعه ارزشهای متعالی و روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگو سازی منـاسب، شناسـایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایـران اسلامی برگزارشد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره  تعداد زیادی آثار ارائه شد افزود: از بین برگزیدگان  در این مراسم از ۴ نفر از اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد به عنوان برگزیده  نیز تجلیل شد.

عزیزی تصریح کرد: در جشنواره جوان ایرانی از محمد داوریان، عضو کانون صاحب الزمان (عج)،   مهدی برنده، عضو کانون مهدیه در حوزه قرآن و خادم اهل بیت (ع)   و اسماعیل اسدی و حمید رضا نظری حاتم عضو کانون منتظران نور تجلیل به عمل آمد.

 فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری  تخصصی بانوان در همدان

وی همچنین با اشاره به با اشاره  اینکه در جلسه ای که با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان صورت گرفت تصمیمات خوبی گرفته شد افزود: به منظور تحقق اهداف و مأموریت‌های حوزه زنان و خانواده با سیاست های کلی ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری در حوزه خانواده و جمعیت تفاهم نامه ای با  کانون های مساجد تهیه و در روزهای آینده منعقد می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌ فرهنگی و هنری مساجد استان همدان  گفت: اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی ویژه بانوان در ۴۰ کانون‌ تخصصی که در کانون های مساجد همدان وجود دارد می تواند بستر مناسبی جهت همکاری مشترک بین کانون های مساجد و ماموریت های دفتر امور بانوان باشد.

کد خبر 1761063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha