عزم دولت سیزدهم برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در کشور جدی است

معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: عزم دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در کشور از جمله پتروشیمی دهدشت جدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محسن منصوری»، معاون اجرایی رئیس جمهوری امروز به منظور بازدید از پروژه آبرسانی از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده و روستاهای اطراف، پتروشیمی دهدشت، سد کوهبرد، کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت سخنرانی در جمع کارگران امروز دوشنبه وارد کهگیلویه شد.

همچنین محسن منصوری دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد تا در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه حضور پیدا کند.وی در حاشیه بازدید از پتروشیمی دهدشت گفت: این پروژه پیشرفت بیش از ۴۰ درصدی دارد که به وزارت نفت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم کهگیلویه خدا قوت می گوییم.

معاون اجرایی رئیس جمهوری افزود: حجم کارگر و نیروی انسانی را دوبرابر کنید و روی این پروژه شبانه روزی کار شود.

وی ادامه داد: در پروژه پتروشیمی گچساران یک کار چند ساله در یک سال انجام گرفت، انتظار است در این پروژه هم به همان شکل کار شود.

منصوری با بیان اینکه سود و منافع کار به خاطر مردم است، یادآور شد: عوامل اصلی پروژه در اینجا فراهم بوده و نیروی انسانی مستعدی در این منطقه وجود دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهوری بیان کرد: پیمانکارها از نظر فنی و مدیریتی خبره هستند، منابع مالی نیز فراهم، عوامل فنی و مهندسی و دانش لازم نیز وجود دارد، بحث زمانبر بودن پروژه باید کمتر شد.

وی بیان کرد: زمان باید مدیریت شود، پروژه را اجتماعی ببینید و به این نکته توجه داشته باشید که وقتی این پروژه به سرانجام برسد بیش از ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر در این پروژه مشغول به کار می شوند.

منصوری عزم دولت سیزدهم را بر تکمیل پروژه های نیمه کاره دانست و گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده پیگیر این پروژه هستند.

کد خبر 1761064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha