هشدار نماینده ولی فقیه در حضور معاون رئیس جمهور/ ملت ایران مسیر شهدا را گم نکرده اند

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مردم کشور ما، نوجوانان و جوانان علی رغم توطئه‌های دشمنان، مسیر شهدا را گم نکرده اند و انشالله ما مسیر منجی عالم بشریت را از تریبون‌های جهانی خواهیم شنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امشب در اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این اجلاسیه، اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردمی در این یادواره شهدا تحسین برانگیز است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: شهدای گراانقدر همه سرمایه خود را در راه اسلام، وطن، استقلال، عزت و شرافت این سرزمین و در راه ناموس مسلمین جان شیرین خود را فدا کردند و امروز ستاره‌های درخشانی برای هدایت ما شدند تا راه عزت و افتخار را گم نکنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت اسلام، آموزه‌های الهی، وحیانی و نفس قدسی حضرت امام (ره) مائده آسمانی را برای همه انسان‌ها و جامع بشری پهن کرد، افزود: امروز کسانی که بر سر سفره اسلام و انقلاب نشسته و نفس می‌کشند، نتیجه سعادت، عزت و افتخار شهیدان است

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: شهیدان کسانی بودند که بر روی این سفره الهی نشستند و امروز به عنوان ستاره‌های هدایت بشریت مطرح هستند.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: امروز دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا شعارهای شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری، شعار اسلام، عزت و اقتدار را سر می‌دهند و این عظمتی است که شهدا خلق کردند.

وی بیان کرد: دیروز ما فریاد رهایی قدس، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر مستکبر»، مرگ بر انگلیس و ... را سر می‌دادیم ولی به برکت شهادت شهیدان همه شعارهایی که انقلاب اسلامی سر داد امروز در همه شهرها، کشورها و روستاهای جهان از زبان انسان‌های آزاده طنین انداز شده است.

آیت الله حسینی تصریح کرد: هر صدایی که راه شهیدان را در مسیر پیش روی ما قرار دهد صدای خدا، فرشتگان، انبیاء و اولیا بوده و هر صدایی که بخواهد راه شهدا، دین، حجاب، شریعت و اسلام را ببندد و در مقابل اسلام و شریعت ایستادگی کند، راه شیطان است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مردم کشور ما، نوجوانان و جوانان علی رغم توطئه‌های دشمنان، مسیر شهدا را گم نکرده اند و انشالله ما مسیر منجی عالم بشریت را از تریبون‌های جهانی خواهیم شنید.

وی ابراز داشت: انشالله آنچه که نظام جمهوری اسلامی به عنوان آرمان‌های الهی سال‌های متمادی به دنبال آن است، در سراسر دنیا حاکم خواهد شد.

آیت الله حسینی خطاب به معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه مردم ما قدردان نظام جمهوری اسلامی هستند و در دوران طاغوت عزت و اقتدار نداشتیم، افزود: در گذشته خبری از امکانات نبود و سراسر فقر، ذلت و خواری بود، علی رغم اینکه کشور سرشار از منابع عظیم الهی بود و همه در دست حاکمیت پهلوی بود.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا در همه روستاها، بخش‌ها و مناطق امکانات بسیار گسترده و فراوانی خودنمایی می‌کنند، افزود: مردم ما قدردان و شکرگزار هستند، ولی قطعاً ظرفیت انقلاب و نظام بیشتر از این است، زیرا این نظام ظرفیت جهانی دارد.

وی یادآور شد: استان کهگیلویه بویراحمد با سرمایه‌های گسترده‌ای شامل نفت، آب جمعیت و سرمایه انسانی که دارد ولی متاسفانه در بخش‌هایی دچار بی‌توجهی شده است.

آیت الله حسینی ادامه داد: جاده‌های ارتباطی نقش مهمی در توسعه دارد که سرمایه‌گذار به دلیل جاده‌های خطرناک در این استان سرمایه‌گذاری نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج راه آهن را یکی از مسائل مختلف در زمینه توسعه اقتصادی دانست که این مصوب شد ولی مورد بی‌توجهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه سدهایی که در استان ما وجود دارد، بیان داشت: نفت و آب یک جریان ملی است ولی می‌طلبد که مردم استان از سدها و نفت سهم و بهره‌ لازم را نیز داشته باشند.

آیت الله حسینی اذعان کرد: در سفر ریاست جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد مسائل(سدها، راه آهن و ...) بیان شد ولی تاکنون خبری از پیگیری لازم نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر این ناامیدی ادامه داشت مجبور خواهیم شد مسئله را به محضر مقام معظم رهبری انتقال دهیم.

وی گفت: دولت انقلابی سیزدهم در زمینه زیرساخت‌ها و بسیاری از مسائل تلاش می‌کند ولی می‌طلبد که مسئله توجه به زیرساخت‌ها، راه آهن و همچنین سدها در این استان پیگیری و اقدام شود.

کد خبر 1761084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha