خدمات عام المنفعه ارتش فراتر از ماموریت نظامی انجام می‌شود

فرمانده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور گفت: خدمات عام المنفعه و انسان دوستانه یگان های ارتش، فراتر از ماموریت نظامی و دفاعی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، امیر سرتیپ «علی حدادی» در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با اشاره به خدمات عام المنفعه ارتش اظهار داشت: یگان های نظامی ارتش علاوه بر ماموریت های نیروهای مسلح در خدمت به مردم و خدمات عام المنفعه نقش مهمی داشته است.

فرمانده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور با اشاره به حضور در مناطق سیل زده و زلزله زده، افزود: این خدمات فرای از ماموریت نظامی و در راستای ارتش مردمی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: خدمات داوطلبانه و انسان دوستانه ارتش در خدمت رسانی بهداشتی و درمانی در مناطق محروم باعث رفع نیاز بسیاری از مردم شده است.

امیر سرتیپ حدادی سامانه به خدمات پدافند هوایی در رفع نیاز جامعه اشاره کرد و اذعان داشت: دوران کرونا نقطه عطف این خدمات بود که در طرح مساوات، بهداشت و درمان و توزیع غذای گرم همکاری داشت.

وی ادامه داد: اعزام گروه های جهادی در مناطق مختلف و خدمت رسانی به اهالی روستایی و شهری محروم باعث شده تا مشکلات مردم به دست نیروهای ارتش رفع شود.

فرمانده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور به دستاوردهای نظامی این یگان نیز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: خودکفایی نظامی و اقتدار بین المللی از جمله این دستاوردها محسوب می شود/

وی یادآورشد: تمام تلاش نیروهای مسلح برای خدمت به جامعه بوده و در کنار مردم برای عزت میهن تلاش می کنند.

کد خبر 1761090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha