برپایی مراسم شهادت امام صادق(ع) در حرم امام علی(ع) با مشارکت بیش از ۲۰۰ موکب عزاداری

اداره موکب‌های در آستان مطهر علوی از آمادگی خود برای استقبال از موکب‌های عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) و چهلمین روز شهادت امام علی(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، اداره موکب‌های آستان مطهر امام علی(ع) آمادگی خود برای پذیرایی از موکب‌های عزاداری به مناسبت اربعین امیرالمؤمنین امام علی (ع) و سالروز شهادت امام صادق (ع) را اعلام کرد.

 این اداره برنامه ویژه ای را برای سازماندهی موکب‌های عزاداری و مشارکت و حفاظت از زائران به منظور برپایی این دو مناسبت تدوین کرده است.

«حسن زکی جریو» از مسئولان اداره موکب‌های آستان مطهر علوی، گفت: ما برای استقبال از موکب‌های عزاداری به مناسبت اربعین امام علی(ع) و سالروز شهادت امام صاداق(ع) ، مقدمات کامل را آغاز کرده ایم.

 وی افزود: برنامه یکپارچه‌ای برای استقبال از موکب‌ها و دسته‌های عزاداری در اطراف صحن علوی و داخل آن با هماهنگی و همکاری اداره امور نظم عمومی به منظور ساماندهی تردد ورود  خروج دسته‌ها و موکب‌های عزاداری داخل شهر قدیمی تهیه شده است.

جربو افزود: موکب‌هایی که تاکنون به ثبت رسیده است، تقریباً ۱۸۰ موکب عزاداری در اطراف صحن علوی هستند، علاوه براین تعدادی از موکب‌ها و دسته‌ها نیز داخل صحن مطهر مجالس عزاداری برگزار خواهند کرد.

کد خبر 1761133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha