همه ظرفیت ها برای ترویج فرهنگ کار در جامعه پای کار بیایند

حجت الاسلام حمید بامری با بیان اینکه همه ظرفیت های شهرستان عنبرآباد برای ترویج فرهنگ کار در جامعه باید پای کار بیاید، گفت: کارآفرینان همه ظرفیت ها را برای ایجاد اشتغال جوانان و توسعه کار پای کار می آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشدار و جمعی از مسئولین شهرستان عنبرآباد از کارگران و کارفرمایان شهرک صنعتی این شهرستان تجلیل شد.

حجت الاسلام حمید بامری در این مراسم، ضمن تبریک روز کار و کارگر، گفت: کارآفرینان در راستای توسعه کار، کارآفرینی و ایجاد اشتغال تلاش می کنند که این مهم جای تشکر دارد.

امام جمعه عنبرآباد با بیان اینکه کار به دست توانمند کارگران صورت می گیرد، ابراز کرد: در اهمیت کار همین بس که مقام معظم رهبری در یک دهه گذشته تاکید فراوان بر مسئله اشتغال، تولید، رشد اقتصادی و جهش تولید دارند که شکوفایی اقتصاد، جهش تولید و توسعه کار به دست توانمند کارفرمایان و کارگران محقق می شود.

وی با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری شعار امسال را جهش تولید با مشارکت مردم عنوان فرمودند، خاطرنشان کرد: این مشارکت، حضور و دغدغه مندی مردم باعث توسعه و رونق کار می شود و تولید را رشد می دهد.

حجت الاسلام بامری تصریح کرد: در اهمیت جایگاه معنوی کارگران، تولید کنندگان و کارفرمایان همین بس که پیغمبر اکرم (ص) بوسه بر دست کارگر زد و فرمود؛ آتش جهنم بر این دستی که کار می کند حرام است.

امام جمعه عنبرآباد با بیان اینکه همه ظرفیت های شهرستان عنبرآباد برای ترویج فرهنگ کار در جامعه باید پای کار بیاید، عنوان کرد: کارآفرینان همه ظرفیت ها را برای ایجاد اشتغال جوانان و توسعه کار پای کار می آورند.

کد خبر 1761169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha