معلمان در راستای تحقق آرمان انقلاب اسلامی گام بردارند

آیت الله دری نجف‌آبادی گفت:معلمان با تعلیم و تربیت صحیح آینده سازان ایران اسلامی در راستای تحقق آرمان های امام خمینی (ره )، رهبری وم نقلاب اسلامی گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امروز سه‌شنبه در آیین نواختن زنگ سپاس معلم که به مناسبت گرامیداشت مقام معلم در مدرسه حکمت اراک، برگزار شو، ضمن گرامیداشت این هفته گفت: معامی شغل انبیا و اولیای الهی است و همانگونه که رسالت انبیای الهی به ویژه حضرت محمد (ص)، ترویج مکارم اخلاقی در جامعه بود، معلمان نیز چنین رسالتی دارند و همه باید قدردان زحمات این قشر از جامعه باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در ادامه با تاکید بر اینکه ادای احترام و رعایت ادب به افرادی که در تعلیم و تربیت انسان نقش اساسی دارند، ضروری است، افزود: بایستی فرهنگ تکریم معلم در بین همه اقشار جامعه نهادینه شود.

وی همچنین به جایگاه و منزلت معلم اشاره کرد و ادامه داد: معلمان باید با تعلیم و تربیت صحیح آینده سازان ایران اسلامی در راستای تحقق آرمان های امام خمینی (ره )، رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهدا و ملت بزرگوار ایران اسلامی گام بردارند.

این مقام ارشد استان شهید مطهری را، نمونه یک معلم فداکار و پرتلاش دانست و اظهار داشت: این بزرگ مرد تاریخ ایران در طول زندگی با برکت خود فعالیت های گسترده ای را در راستای ترویج مکارم اخلاقی و اسلامی در جامعه انجام داد.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ترویج اندیشه های شهید مطهری را ضروری دانست و گفت: معلمان نقش موثری در این راستا دارند و باید این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 1761174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha