چرخ های اقتصاد و رونق تولید به دست کارگران می چرخد

یزدان افشاری پور با بیان اینکه چرخ های اقتصاد و رونق تولید به دست کارگران می چرخد، گفت: کارگران سرمایه های ارزشمند کشور در حوزه اشتغال و تولید می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، یزدان افشاری پور در حاشیه مراسم تجلیل از کارگران و کارفرمایان عنبرآباد، با بیان اینکه در آموزه های دینی ما بر حمایت از کار و کارگر تاکید فراوان شده است، گفت: نگاه انسانی و اخلاقی ما نیز بر این است که هم جایگاه کار و هم شأن و منزلت کارگران حفظ شود.

فرماندار عنبرآباد با بیان اینکه چرخ های اقتصاد و رونق تولید به دست کارگران می چرخد، ابراز کرد: کارگران سرمایه های ارزشمند کشور در حوزه اشتغال و تولید می باشند.

وی بیان کرد: در حوزه قضایی شهرستان تاکنون از جامعه کارگری هیچ شکایتی نسبت به کارفرما نبوده و این مهم نشان از این دارد که کارفرمایان به حق و حقوق جامعه کارگری توجه جدی دارند.

 افشاری پور نبود صنایع بسته بندی محصولات کشاورزی به ویژه خرما را یکی از خلاهای موجود در شهرستان عنبرآباد عنوان کرد و افزود: از سال گذشته که جشنواره خرما در شهرستان برگزار شد، راه اندازی بازار خرمای شهرستان را استارت زدیم.

فرماندار عنبرآباد با بیان اینکه ساماندهی بازار خرما در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: راه اندازی بازار خرمای شهرستان عنبرآباد به عنوان بزرگترین بازار خرمای کشور نیازمند حمایت سردخانه داران است.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان عنبرآباد ۷ هزار اصله تخیلات داریم، ادامه داد: نه تنها خرمای این تخیلات در شهرستان ما خرید و فروش می شود بلکه خرمای برخی از مناطق جنوبی کشور نیز در عنبرآباد خرید و فروش می شود.

افشاری پور با تاکید بر اینکه ساماندهی بازار خرید و فروش خرما به نفع نخل داران و سرمایه داران است، عنوان کرد: سالانه بالای ۲۰ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از بخش کشاورزی است که از این میزان درآمد، عمده آن از  فروش خرما است.

فرماندار عنبرآباد خاطرنشان کرد: ما به عنوان سیستم حاکمیتی شهرستان در کنار شما هستیم تا با همراهی و هم افزایی بازار خرما را ساماندهی کنیم.

کد خبر 1761175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha