۲ شعبه سیار در حوزه انتخابیه بیرجند اضافه شد

طالبی با اشاره به اینکه ۲ شعبه اخذ رای سیار در شهرستان بیرجند اضافه شده است، گفت: تمامی تدابیر لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در ۲۱ اردیبهشت اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی ظهر امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) در شورای اطلاع‌رسانی خراسان جنوبی اظهار داشت: در حوزه مدرسه‌سازی و معلم باید بررسی شود چه اتفاقی در گذشته افتاده است که امروز برخی مشکلات را در زیرساخت‌ها و کمبود مربی شاهد هستیم.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده در حوزه ساخت فضاهای آموزشی در دولت سیزدهم افزود: در کنار بیان این مهم، مطالبه‌گری‌ فضاهای آموزشی نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی درخصوص انتخابات هم گفت: ۲۸۷ شعبه اخذ رای در سطح حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف؛ آرای مردم را در ۲۱ اردیبهشت جمع خواهند کرد.

به گفته وی، از این تعداد ۵۶ شعبه در شهرستان درمیان، ۴۳ شعبه شهرستان خوسف و مابقی در شهرستان بیرجند خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ۲ شعبه اخذ رای سیار در شهرستان بیرجند اضافه شده است، یادآور شد: تمامی تدابیر لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه اندیشیده شده است.

طالبی ادامه داد: تلاش شده است که اعضای شعب اخذ رای، همان افراد دور قبل باشند اما آموزش‌های لازم برای تمامی افراد در دستور کار قرار دارد.

علی فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی هم گفت: اختتامیه جشنواره مطبوعات شرق کشور همزمان با ۲۷ اردیبهشت در بیرجند برگزار می‌شود.

وی افزود: حدود ۶۰۰‌ اثر از اصحاب‌ رسانه استان‌های خراسان جنوبی، رضوی، شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب کرمان و یزد به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که از نفرات برتر در مراسم اختتامیه تجلیل می‌شود.

برگزاری ۲۲ ویژه برنامه در دهه کرامت

حجت‌الاسلام علی محقی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی هم گفت: ۲۲ عنوان برنامه در بیش از ۴۸۰ کانون فرهنگی هنری سطح استان در دهه کرامت اجرا خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه برنامه‌هایی با رویکرد زیست عفیفانه و عفاف و حجاب در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: "زینب جابر" کارشناس حوزه رسانه به صورت ویژه از کشور لبنان، مهمان ویژه دهه کرامت استان خراسان جنوبی خواهد بود.

حجت‌الاسلام محقی با اشاره به حضور این مهمان در برنامه‌های مختلف سطح استان و برخی شهرستان‌ها ادامه داد: دو جشن شاخص در منطقه مهرشهر و غفاری با حضور "زینب جابر" برگزار خواهد شد.

کد خبر 1761189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha