تجمع دانشجویان در آران و بیدگل در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل در حمایت از دانشجویان آزادی خواه حامی مردم مظلوم غزه و فلسطین در اروپا و آمریکا در محوطه این دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل؛ اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل عصر امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در حمایت از دانشجویان آزادی خواه حامی مردم مظلوم غزه و فلسطین در اروپا و آمریکا در محوطه این دانشگاه تجمع کردند.

تجمع کنندگان با حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از این رژیم کودک‌کش، با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند.

خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در امریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسراییلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در امریکا و اروپا این بار علیه اسراییل است.

 دانشگاه های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند، در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند.

تجمع دانشجویان در آران و بیدگل در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا

کد خبر 1761242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha