ضرورت اقدامات گسترده‌ در اعیاد دینی و جشن‌ها همچون ایام سوگواری ها

حجت الاسلام اشجری دهه کرامت را فرصت مغتنمی برای انتقال مفاهیم اسلامی و پیوند ناگسستنی دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) دانست و گفت: شایسته است در اعیاد دینی و جشن‌ها نیز همچون ایام سوگواری حضور موثر و اقدامات گسترده‌ای داشته باشیم.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از، گیلان، حجت الاسلام اشجری _ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در دومین نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان گیلان که امروز(سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت) برگزار شد گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های متعدد مردمی به منظور بزرگداشت باشکوه دهه کرامت در بازه زمانی ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت سال جاری در سراسر استان گیلان انجام شده است.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با همکاری اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی استان به منظور بزرگداشت باشکوه این دهه بهره‌ خواهد گرفت.

حجت الاسلام اشجری تصریح کرد: دهه کرامت فرصت مناسبی برای ایجاد شور و نشاط و امید در جامعه و برگزاری جشن‌های مردمی با محوریت اهل بیت(ع) است.

وی در ادامه، دهه کرامت را فرصت مغتنمی برای انتقال مفاهیم اسلامی و پیوند ناگسستنی دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) دانست و افزود: شایسته است در اعیاد دینی و جشن‌ها نیز همچون ایام سوگواری حضور موثر و اقدامات گسترده‌ای داشته باشیم تا فضای شادی و نشاط در جامعه برجسته شود.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان «روز دختر» اظهار کرد: این روز فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌ها و برنامه‌ها با محوریت بانوان و دختران و همچنین تقدیر و تجلیل از دختران نخبه و نمونه در عرصه‌های مختلف و دختران معزز شهدای والامقام است.

وی ادامه داد: مساجد و بقاع متبرکه از بهترین مکان‌ها برای برگزاری جشن‌های مردمی دهه کرامت است.

حجت الاسلام اشجری با تاکید بر اینکه از ظرفیت رسانه‌ها، صدا و سیما و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای ایجاد شور و نشاط در دهه کرامت بهره‌گیری خواهد شد ادامه داد: برنامه‌های ویژه‌ای پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ۲۱ و ۲۸ اردیبهشت با دعوت از سخنرانان و ستایشگران به منظور بزرگداشت دهه کرامت در سراسر استان گیلان برگزار خواهد شد.

کد خبر 1761243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha