فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت معارفه شد

آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با حضور سردار فرشید  فرمانده انتظامی استان کرمان در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با حضور سردار فرشید  فرمانده انتظامی استان کرمان در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار شد.

سردار فرشید در این آیین، گفت: امنیت مسئله بسیار ارزشمندی است که همه ما و کشور مکلف به تامین امنیت هستیم و این مهم تنها در حیطه کاری یک نهاد، سازمان و یا دستگاه نیست بلکه همه در بحث ارتقا، احساس و تولید و حفظ امنیت مسئول هستند.

فرماندهی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه انتظامی با توجه به اقداماتی که انجام داده مورد قبول رهبر معظم انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: انتظامی سازمانی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد و پرونده هایی که در کلانتری های تشکیل می شود نشان می دهد که انتظامی در لایه های جامعه حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد::حضرت آقا به ما مدال افتخار مجاهد فی سبیل الله عنایت کردند بنابراین ما باید بیشتر تلاش کنیم تا این مدال پر افتخار را حفظ کنیم.

سردار فرشید اظهار کرد: متاسفانه با توجه به آمار بالای ناشی از تصادفات در ابتدای امسال، استان کرمان در رتبه های اول کشور قرار گرفت علی رغم این که همکاران ما در شرایط خاص انجام وظیفه می کنند اما ما انتظار داریم مردم قوانین راهنمایی و رانندگی را با جدیت رعایت کنند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

آرامش و امنیت را مرهون نیروی انتظامی، نظامی و بسیج هستیم

احمد بلندنظر در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: شهرستان جیرفت با ۳۳۰ هزار نفر جمعیت و مساحت ۹ هزار کیلومتر مربع دارای پنج بخش و پنج شهر است که با حضور مقتدرانه نیروی انتظامی شاهد امنیت و آرامش در سطح شهرستان هستیم.
 
فرماندار جیرفت با بیان اینکه نیروی انتظامی باعث اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: در کنار نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج و ارتش موجب با فراهم آوردن امنیت در جامعه باعث افتخار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی بیان کرد: اگر امروز شهروندان جیرفت  در آرامش و آسایش زندگی می کنند این امنیت و آرامش مرهون خدمات نیروی نظامی، انتظامی و بسیج است.

مکلف به تامین امنیت مردم با هر تفکر و گرایشی هستیم

فیروز بخت در این آیین، با بیان اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ثواب زیادی دارد، گفت: خدمت در نیروی انتظامی یک خدمت سخت، پر خروش همراه با ثانیه های حساس است.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با بیان اینکه تامین امنیت از اساسی ترین وظایف فراجا است، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش حق شهروندان با هر تفکر و گرایشی است و ما خود را مکلف به تامین امنیت مردم می دانیم و خدمت به مردم برای ما یک توفیق و نعمت الهی است.

انهدام ۸ باند قاچاق اسلحه در یک سال گذشته

عبدلی نسب در این آیین، با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی شهرستان جیرفت در یک سال گذشته، گفت: ۸ باند سارقین مسلح منهدم شده و ۳۰ متهم دستگیر شدند و همچنین از این باند ۱۸ قبضه سلاح کشف شد و  متهمین به ۴۱ فقره از انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده سابق نیروی انتظامی جیرفت ابراز کرد: در مدت یک سال گذشته قریب ۶۵۰ قبضه انواع سلاح توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است و علاوه بر این نیز کشفیات قابل توجهی توسط اداره اطلاعات انجام شده که این مهم در ایجاد ثبات، امنیت و آرامش جامعه تأثیر بسزایی داشته است.

وی اظهار کرد: در یکسال گذشته با اقدامات صورت گرفته شاهد افزایش ۳۲ درصدی کشفیات مشروبات الکلی، افزایش ۷۸ درصدی دستگیری معتادین متجاهر ۴۲ درصدی خرده فروشان مواد مخدر، افزایش ۹۵ درصدی دستگیری اتباع بیگانه بودیم که در این راستا ۵ هزار نفر دستگیر و ترد شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر این نیز در یکسال گذشته شاهد ۵۷ درصد افزایش کشفیات سوخت بودیم که در این راستا بیش از ۴ هزار لیتر کشف شد.

عبدلی نسب عنوان کرد: در مبارزه با قاچاق سوخت با از دست دادن شهید میلاد آزاد داور از پرسنل خدوم نیروی انتظامی هزینه سنگینی پرداخت کردیم.

فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: هر جا توفیقی حاصل شده به دلیل همراهی شورای تامین شهرستان و همچنین پای کار بودن سپاه و بسیجیان در مناسبت های ملی و مذهبی بوده است.

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات عبدلی نسب تقدیر و فیروز بخت به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان جیرفت معرفی شد.

کد خبر 1761249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha