هدیه میراث فرهنگی خراسان شمالی برای معلمان و استادان دانشگاه

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: همزمان با روز معلم، بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی خراسان شمالی برای معلمان و اساتید رایگان است.

علی مستوفیان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: اماکن فرهنگی تاریخی خراسان شمالی در روز ۱۲ اردیبهشت برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلمان، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی تاریخی در سراسر کشور، به‌صورت رایگان بازدید کنند.

مستوفیان عنوان کرد: ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در ۶ ماهه نخست سال جاری در طول ایام هفته از ۹ تا ۱۸ است و در روزهای پنجشنبه و جمعه، تا ساعت ۱۹ افزایش می‌یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی بیان کرد: در حال حاضر ۶ موزه فعال در استان وجود دارد که می‌توان موزه مردم‌شناسی و باستان‌شناسی عمارت مفخم بجنورد، موزه اسناد و نسخ خطی آینه‌خانه بجنورد، موزه گرمابه و تاریخ شهر فاروج، موزه گرمابه و تاریخ شهر جاجرم، موزه قلعه جلال‌الدین گرمه و موزه فرش شیروان را نام برد.

 

کد خبر 1761276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha