شهید شاخص بسیج رسانه کشور از خطه گیلان معرفی شد

پارسا از معرفی «طاهره حدادنژاد» تنها بانوی شهیده رسانه کشور به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور در سال جاری خبر داد و گفت: معرفی ویژه شهیده شاخص رسانه کشور برای اولین بار، آبان ماه ١۴٠٢ در اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در زیباکنار استان گیلان صورت گرفته بود.

مهدی پارسا_ رییس سازمان بسیج رسانه گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از معرفی «طاهره حدادنژاد» یکی از بانوان شهیده دوران دفاع مقدس و تنها بانوی شهیده رسانه کشور به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج رسانه، در سال جاری خبر داد.

وی با بیان اینکه، معرفی ویژه شهیده شاخص والا مقام رسانه کشور برای اولین بار، آبان ماه ١۴٠٢ در اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در زیباکنار استان گیلان صورت گرفت افزود: خبر خوشی که بعد از چند ماه، امروز یکبار دیگر جامعه رسانه ای استان گیلان را به وجد آورد معرفی «طاهره حدادنژاد» به عنوان اولین بانوی شهیده رسانه کشور به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور در سال جاری است.

شهید شاخص بسیج رسانه کشور از خطه گیلان معرفی شد



پارسا اظهار کرد: این خبر امروز(سه شنبه،۱۱ اردیبهشت) توسط مرتضی کارآموزیان_ مسئول سازمان بسیج رسانه کشور، رسانه ای شد.

وی با اشاره به اینکه در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی زنان و مردان مجاهد تا پای جان برای اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران نقش آفرین بودند افزود: یادآوری رشادت‌ها و فداکاری های زنان شهیده در معرفی الگو به جامعه به ویژه نسل جوان و زنده نگه داشتن مفاخر دینی و ملی دارای اهمیت بوده و شایسته است در این مسیر گام‌های مؤثری برداشته شود.

پارسا خاطر نشان کرد: شایسته است، همکاران، خبرنگاران و اصحاب رسانه به ویژه بانوان رسانه‌ای کشور با تاسی از شهدای والامقام به ویژه شهدای عرصه رسانه، با قلم‌ها، روشنگری‌ها و تبیین واقعیات در خط مقدم مقابله با جنگ نرم قرار گرفته و با آگاهی بخشی، روشنگری و الگوسازی برمبنای ارزش‌های ایرانی اسلامی گام‌های مؤثری بر می‌دارند.

در زندگی نامه شهیده رسانه کشور «شهیده طاهره حدادنژاد» آمده است:
«شهیده طاهره حدادنژاد» چهارم فروردین ماه سال ۱۳۳۸ در شهرستان بندرانزلی به دنیا آمد و پس از اخذ مدرک دیپلم وارد عرصه رسانه و به استخدام صدا و سیما در آمد.

وی به همراه همسر و جنین هفت ماهه اش در خیابان میرداماد و میدان محسنی تهران (مادر جدید) با بمباران هوایی و اصابت خمپاره به شهادت رسیدند.

مزار تنها شهیده رسانه کشور در گلزار شهدای شهرستان انزلی واقع در استان گیلان قرار دارد ولی میدان محسنی تهران محل اصابت خمپاره و شهادت «شهیده حدادنژاد» به خاطر شهادت این بانوی والامقام و فرزند شهیدش، «میدان مادر» نام گذاری شده و مجسمه «نرگس عاشقان» (تندیس مادری که باردار است) به یاد وی ساخته و در سال ۱۳۷۳ در آن مکان نصب شده است.

شهید شاخص بسیج رسانه کشور از خطه گیلان معرفی شد

کد خبر 1761283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha