خودشناسی و خودسازی مقوله مهم در انتقال دانش است

رمضانی خودشناسی و خودسازی را مقوله مهم در انتقال دانش دانست و گفت: دانش آموزان در مدرسه خدمت رسانی و تربیت درست را برای حضور در جامعه از معلمان فرا می‌گیرند.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،   محمدحسین رمضانی_ مدیر کل آموزش و پرورش  گیلان در آیین تجلیل از مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا در گیلان، خودشناسی و خودسازی را مقوله مهم در انتقال دانش دانست.

وی با بیان اینکه معلمی که خود به مرحله خود سازی نرسیده باشد نمی‌تواند زمینه رشد دیگران را فراهم کند اظهار کرد: دشمنان انقلاب و نظام در صدد هستند که فضای مطلوب مدرسه را از دانشَ آموزان بگیرند.

رمضانی، افزود: موتور پیشرفت در کشور امید و اعتماد است که باید در مدارس به آن توجه شده و دانش آموزان در این زمینه آموزش‌های لازم را فرا گیرند.  

وی با بیان اینکه ایران قوی به مدرسه قوی نیاز دارد، تصریح کرد: آموزش و پرورش برای رسیدن ایران به قله‌های پیروزی تلاش‌های لازم را در مدارس انجام خواهد داد.

حامد حبیب زاده_ رئیس بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان نیز در این آئین گفت: شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا ۵۳۳ تیم با حضور ۲ هزار و ۶۶۵ دانش آموز برگزار شد که از این مجموع ۱۱ تیم به مرحله نهایی راه یافت.

وی افزود: در مرحله نهایی که در تهران برگزار شد ۵ تیم دانش آموزی گیلان مدال نقره و یک تیم مدال طلا را کسب کردند.  

حبیب زاده به برگزاری هفدهمین لیگ علمی بین المللی پایا اشاره کرد و گفت: در این مرحله که در نیمه دوم اردیبهشت در استان برگزار خواهد شد، تاکنون ۴ هزار و ۲۰۰ دانش آموز درقالب حدود ۸۰۰ تیم شرکت کردند.

در پایان این مراسم، از فعالان و مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان تجلیل شد.

کد خبر 1761285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha