حمله موشکی ایران به اسرائیل برای جبهه مقاومت امید بخش بود

حجت الاسلام زارعی کیاپی با بیان اینکه تاریخ رژیم جعلی صهیونیست غاصب را باید به قبل و بعداز حمله موشکی ایران به اسرائیل تقسیم کرد، گفت:حمله موشکی ایران به اسرائیل برای جبهه مقاومت امید بخش بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام محمداسماعیل زارعی کیاپی- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران در حاشیه مراسم انس با قرآن در خصوص انجام عملیات غرور آفرین وعده صادق اظهار کرد: ایران اسلامی با توکل به خداوندمتعال وتحت فرماندهی نایب امام زمان(عج) رهبر معظم انقلاب در عملیاتی ترکیبی ومنحصر به فرد درحالی که کشورهایی همچون آمریکا، فرانسه، عربستان، اردن، آلمان، انگلیس و برخی از کشورهای مرتجع عرب حفاظت از گنبد آهنین را بر عهده داشتند، موفق شد به هدف اصلی برسد و  دههاموشک  را به همان فرودگاهی که از آن نقطه شهید زاهدی را به شهادت رساندند ویک مرکز مهم جاسوسی وعملیاتی بود، فرود بیاورد.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق یک عملیات عزت آفرین برای ایران اسلامی وهمه مسلمانان عالم بوده، افزود: این عملیات، دل آزادگان جهان را شادکرد واقتدار نیروهای مسلح ونظام اسلامی وملت ایران را به رخ مستکبران جهان کشید وتغییر جدیدی رادر منطقه و مناسبات بین المللی  بوجود آورد.

حجت الاسلام زارعی کیاپی با بیان اینکه در پی عملیات وعده صادق، ادعای برتری طلبی رژیم جعلی صهیونیستی به خاک مذلت نشانده شد، گفت: این عملیات غرور آفرین برای همیشه فلسطین، بیت المقدس، غزه ومبارزان جبهه مقاومت راماندگار کرد.

این مقام قضایی با تاکید براینکه تاریخ رژیم جعلی صهیونیست غاصب را باید به قبل و بعداز حمله موشکی ایران به اسرائیل تقسیم کرد و ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی نهایی برای همه رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت، خاطرنشان شد: آمریکا و اسرائیل و حامیانش باید بدانند که کوچکترین غلطی از آنهاسربزند، با اقدامی محکمتر و شدیدتر مواجه خواهند شد. اگرهوای منطقه ما را ابری کنند باید منتظر طوفان وبارش موشکهای بنیان برکن جبهه مقاومت باشند و یقینا در این بارش سهمگین به فضل الهی ازصفحه روزگار محو خواهند شد.

کد خبر 1761311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha