تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس آغاز شد

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد امروز (۱۳ اردیبهشت) به مدت یک هفته در حوزه انتخابیه شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد امروز (۱۳ اردیبهشت) به مدت یک هفته آغاز شد.

در اطلاعیه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور آمده است که تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳ اردیبهشت آغاز و در ساعت هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت پایان می یابد.

گفتنی است؛ دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف با حضور دو نماینده آقایان علی مولوی حقیقی و سیدحسن هاشمی برگزار می شود و تعداد کل شعب اخذ رأی در این حوزه ۲۸۷ شعبه است.

در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از این تعداد ۵۶ شعبه در درمیان و ۴۳ شعبه در خوسف جهت اخذ رای برپا خواهد شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجل در ۲۱ حوزه با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس از بامداد امروز آغاز شد و ۱۵ استان شاهد برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه خواهند بود.

کد خبر 1761480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha