تاثیر خون شهید زاهدی همه معادلات پوچ اسراییل را بر هم زد

حجت الاسلام محمودی زاده گفت: تاثیر خون شهید زاهدی همه معادلات پوچ آنها را بر هم زد و با عملیات وعده صادق رژیم صهیونسیتی تنبیه شد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمودی زاده در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج که در شهرستان ارسنجان برگزار شد، با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) گفت: رسول اکرم(ص) می فرمایند «آیا شما را از بخشنده ترین بخشنده خبر ندهم؟ خداوند بخشنده ترین بخشنده است. و من بخشنده ترین فرزند آدم هستم و بعد از من بخشنده ترین شما، مردی است که دانش را آموزش دهد و از این راه دانش او پخش شود. او در روز قیامت به تنهایی همچون یک امت برانگیخته می گردد و نیز مردی که در راه خداوند عز و جل جانبازی کند تا کشته شود.»

وی با اشاره به اینکه شهدایی که در عرصه های مختلف مجاهدت کرده و در نهایت خون خود را دادند، نمونه بارز بخشنده ترین بخشندگان دانست و گفت: بعضی شهدا شهادتشان در جهان تاثیر گذار بود. 

 مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با تشریح عملیات وعده صادق خاطر نشان کرد: شهید زاهدی چهل سال مانند هم‌رزمان خود از جمله شهید سلیمانی به دنبال شهادت بود و در نهایت در کنار حرم مطهر حرم زینب(س) در کنسولگری دمشق خون خود را تقدیم اسلام کرد و خون این شهید اثری داشت که بعد از آن عملیات غرورآفرین وعده صادق عملیاتی شد. 

حجت‌الاسلام محمودی زاده ادامه داد: هر چند سالها ایران اقدامی آشکار در برابر جنایات رژیم صهیونیستی انجام نداده بود و آنها با پشتوانه قدرت‌های بزرگ مثل آمریکا  فکر می کردند ایران قدرت پنجه در پنجه شدن با رژیم غاصب صهیونیستی را ندارد، ولی تاثیر خون شهید زاهدی همه معادلات پوچ آنها را بهم زد و با عملیات وعده صادق رژیم صهیونسیتی تنبیه شد. 

وی با بیان اینکه شهادت شهید مطهری به زیبایی هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی نام گذاری شده،اظهار داشت: گروه دوم حدیث نورانی پیامبر اکرم(ص) کسانی هستند که در تعلیم و تربیت تلاش می کنند و در رأس انها روحانیون و مربیان عقیدتی سیاسی هستند. 

 مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس به بیان ویژگی‌های شهید مطهری پرداخت و گفت: شهید مطهری مقتضیات زمان و نیاز مخاطب را درک می کرد و بر اساس همین مقتضیات سخن گفته و مطلب می‌نوشت. 

حجت‌الاسلام محمودی زاده دومین ویژگی شهید مطهری را بصیرت نافذ و دشمن شناسی او دانست و اظهار داشت: اگر کسی شهید مطهری را نشناسد و سخنان ایشان را الان بشنود فکر می کند که شهید بزرگوار بعداز حمله به غزه در مورد رژیم صهیونیستی صحبت کرده است،هر چند که این سخنان مربوط به پنجاه سال پیش بوده و او با بصیرتی که داشت جبهه خودی را از جبهه نفاق تشخیص می داد. 

وی از ایمان خالص و ولایت مداری به عنوان سومین وچهارمین ویژگی شهید مطهری نام برد و گفت: شهید بزرگوار همیشه خود را شاگرد امام و سرباز ولایت می‌دانست.

در پایان  این مراسم باشکوه، از فعالان عرصه جهاد تبیین و مربیان عقیدتی شهرستان ارسنجان تجلیل شد.

کد خبر 1761491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha