شهدای مدافع حرم اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند

قاضی زاده هاشمی گفت: ایثار شهدای دفاع از حرم و تلاش برای تقویت جبهه مقاومت موجب ایجاد همبستگی بین مسلمین جهان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   امیرحسین قاضی زاده هاشمی - معاون رئیس جمهور  و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران کشور در یادواره سالروز تدفین شهید گمنام، یادبود شهدای والامقام خانطومان و گرامیداشت یاد و نام ۹شهید منتسب به استانداری مازندران، به فداکاری شهدا و بصیرت رزمندگان اسلام در دفاع از حرم اشاره کرد و گفت: اتفاقات امروز عالم مفهوم کمک ایران اسلامی به جبهه مقاومت در یمن، فلسطین، سوریه و ... را مشخص میکند.

شهدای مدافع حرم اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند

وی با اشاره صحبت های بایدن درخصوص توافق با ایرانیان، افزود: هدایت های داهیانه رهبری و آرمان های امام راحل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی موجب شد تا نظام سلطه به دنبال توافق با ایران اسلامی بیفتد.
قاضی زاده هاشمی به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: بصیرت و ایمان شهدا موجب عزت و اقتدار جمهوری اسلامی شد.
وی با بیان‌اینکه در بحث دفاع مقدس شیعیان منطقه یکدست شدند، گفت: ایثار شهدای دفاع از حرم و تلاش برای تقویت جبهه مقاومت موجب ایجاد همبستگی بین مسلمین جهان شد.

قاضی زاده هاشمی با بیان‌اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کاری زینبی است، خاطرنشان شد: به فرموده رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.
وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا نوعی حرکت درمسیر شهدا و تربیت نسل آینده بر محور فرهنگ ایثار و شهادت می باشد،   گفت: اقدام استانداری مازندران برای برگزاری یادواره شهید گمنام مدفون در محوطه استانداری و شهدای منتسب به استانداری ارزشمند و شایسته تحسین است.  

کد خبر 1761493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha